Khamis, 2 Ogos 2012

KEPUASAN vs KEINGINAN (NAFSU)

Wimzikul
Steve Madden
RM630 after less 50% = RM315



RM63

Agak2 u oll maner yg i akan pilih??? hahahha
Kalau pilih yg 1st tu dapat 3 pasang yang bawah..hehehe

Sebenarnya keduanya i xnak...
i duk berkenan kat Nine West..
kalau nak wat perbandingan harga tu lebih kurang jer macam kat atas
Tapi Mrs.K kata..
"Rembat jer Yunk, Time to reward urself"
Dear, I like that statement............semangat membara2 jadinya.haha
Nak raya glamer ler kengkununnya..nyampah mak...
padahal orang bukan tanya pun kasut lu brand aper..huh




nota kaki:
Kasut paling mahal i pernah ada setakat ni ialah Lewre sajok..

5 ulasan:

kayyana berkata...

biasanye yg mahal ni lebih tahan lama.. tp tak pasti la plak.. kalau yana , yana lebih suke beli yg ala ala je.. sbb duit tu maybe akan diperlukan utk satu satu hal kecemasan nnt...=)

MRS. K berkata...

wohoo... memang lawooooooo... klu duit cukup beli je yang.. bila lagi nak merasa.. kadang2 kena pikirkan diri sendiri jugak.. huhuhu

eima berkata...

klu aku dedua ak beli ... hihi
1 sbb tinggi
2 sbb mahai
3 aku suka yg comfort

aku sorg yg tak bergaya kan .. hehe

amirah berkata...

tingginya eilyyy..gayat! huhu

wan nurul hezrina berkata...

eily=)peluk cium kat dhiya kay..nurul pun ucap selamat hari raya n maaf sepanjang kenal ada tersalah bahasa kay..

arinie last day kerja esok alik kelantan,kpung hubby.makan jemlah jawabnya..

k ,salam lebaran buat eily sekeluarga.maaf zahir batin