Rabu, 12 September 2012

TERAPI MINDA

ehem...ehem..
inilah pompuan....






Terapi minda ler sangat kan???
terapi poket yea jugak..huwaaaaaa...
yang maner cantik??????

Kalau en.Kanda macam2 alasan kalau ajak langkah kedai emas
me jawab, pelaburan masa depan nih..hahahha
bijak x alasan.?????
Tapi ada betulnya jugakkan, abis duit kat emas
pelaburan dan pertaruhan masa depan
time2 terdesak tu, ada jugak simpanan utk kita kan
kalau simpan duit kang, duit laju jer mengalir macam air paip

Rasa2 kan, yg maner tersangkut??????
Me seperti biasa ler, x pernah x rambang mata...
memang berjam2 kalau nak boleh buat pilihan tu..haha
Kalau nak tau yg maner i pilih silalah inbox fb
Kang review kat sini, org kata menunjuk plak..hehe
****Menyampah tahap gaban, ayat poyosss, budget glamer 
Mcm nak termuntah rasanya..



nota kaki:
Reward urself..kalau kita x kasi reward kat diri sendiri, saper lagi nak kasi kan???

4 ulasan:

MRS. K berkata...

ehem... liplapliplap anak mami.. hehehe... gud for u dear

amirah berkata...

bestnya eily...kita x sempat nak terapi gini eily. asik terapi pampers anak ngan baju dorang..sob sob sob

Zura@Iwan berkata...

bagus kalau utk plaburan masa dpn nieh..

sy yg duk ada tu...mcm tu la..kdg2 x pakai..adeii..jenis bkn kaki emas , tu la psl...pakai mn ada je..hehe

Imah Dinor berkata...

sgt2menarik perhatian nak singgah sini...i like...bkenan yg ada love2 tu...betul2 pelaburan masa dpn...