Sabtu, 28 Januari 2012

AKU MASIH DI SINI

Lenaku dibuai
Bayangan seribu bintang
Kasih tertumpah dibingkai awan
Demi kemilau sang mentari
Yang tak bisa mengerti


Biar ku titipkan
Keperihan pelayaran
Hingga terdaya ku melafazkan
Salju sebening kasihku
Kepada mu oh kekasih


Ingin ku buktikan
Keyakinan dalam diri
Ku punya jiwa nan suci
Untuk ku miliki
Sepenuhnya nirwanaku


Oh... pedihnya terpanah arjunamu
Terbelenggu aku di dalam menunggu
Bergelora rintihan asmaramu
Di pelantar rindu yang menghempas


Namun kerana tulusmu
Masih mampu aku berdiri
Demi naluri yang sama
Kita masih di sini


Demi naluri yg sama aku masih di sini


*Aku Masih DiSini - XPDC






♥♥♥ suka liriknya yg sangat puitis...lagu feberet masa muda remaja dulu♥♥♥






Nota kaki:
Maksud sebaliknya????? lu pikir ler sendiri....

4 ulasan:

Lelord berkata...

ahahahaha tengah berfikir ni

Salina@IbuAqil berkata...

Masih disini.. Teguh berdir.. Setia menanti.. ;)

mamaijat berkata...

.....sangat bermakna....
.....dan aku pun masih di sini....

mummyrinazone beauty berkata...

=)selamat kembali...