Jumaat, 27 Januari 2012

MASIH ADAKAH YG RINDU???

Salam semua...
Dah lama giler x membuat entry..terasa kekok pun ada..hehe

Banyak cerita nak share dengan semua kengkawan.
Nnti ler, ada sesi bercerita, kali ni nak buat entry pengubat rindu jer

So pada unty2 dan geng2 yg merindui Dhiya..
Entry ni untuk kamu..hehe



Dah besar kan??? x sedar masa berlalu


Anak dara mama...
Terserlah keayuan gitu..haha



Ada ker yg rindu kami??? hehe
Kalau ada alhamdulillah....


Nota kaki:
Siyesly...rasa lain macam plak nak menulis entry, macam beku plak idea.hehe

11 ulasan:

MRS. K berkata...

sebijik muka cam apak die.. hehehe

we want more!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

dah besar amak dara dia...

KhaiRin - anies berkata...

welcome back..


errr berita baik tu...dhiya bakal dpt adik ka?

amirah berkata...

lama tak tengok posing2 anak dara sorang ni..hehehe

Salina@IbuAqil berkata...

Yes!!! Akhirnya..
Oh nantu ku..
Rindu ler mak besan oiiii..
Nsb x meroyan dibuatnya.. ;p
Happy weekend dear & TC!! ;)

ADEEYA berkata...

Mesti lahh. Lama gile tak buat entry. Hehe :)) <3

Nad @ MamaZakwan berkata...

dhiya nmpak kurus la...
bz xtvt skool ek dhiya?
rindu kt dhiya n mama! :)

lienda berkata...

saya follow blog nie ! anak dara sulung awak ke...?

mamalieyna berkata...

rindu..... rindu betul sanyum manis dhiya ni...makin cunlah~ cam mamanye..hehe..

dh school dah?.. blajar rajin2 tau..hee~

wan nurul hezrina berkata...

WAHHH lama toll tak nampak kamu berdua=)selamat kembali=)besar dah dhiya=)

...sWeeT uMi... berkata...

wah dah besar dah dhiya...mmg nmpk lain (",)