Jumaat, 27 Januari 2012

PERMINTAAN RAMAI

Sebelum nak meneruskan bait2 ayat dalam entry ni..
nak bagi warning dulu..
saper nak muntah tu, muntah ler awal2 ek..
xpun leh telan ubat tahan muntah awal2..hahaa

Bukan aper entry ni ada ler skit unsur2 gediks dan perasan.
Suka hati ler kan, katanya ramai yg rindu nak tengok muka kan???
yg nak tengok tu, tatap puas2 ek, yg x hingin tengok tu..
Ada den kesahhhh!!!!!!

Kalau tadi entry expose anak kan??
Ni expose diri sendiri plak..
Sepanjang kehilangan ku di muka blog ini..hehe







Nampak x??? semua muka xpose kan?kan? kan?
U oll telek sendiri ler ek, yg maner muka baru, terkini dan sensasi
yg maner plak muka budak baru belajar..haha

yg pasti tu, ada jugak tu kang yg menelek..
yg maner semakin tembam dan yg maner semakin susut
u oll jgan isau ler, memang xder maknernya den ni nak kurus
makin bekerja keras jarum dacing tu ader ler..
janji hepi...biarkanlahhhh..hahahha (ayat pujuk diri sendiri)


nota kaki:
Ayat poyos xleh bla kan?????


10 ulasan:

Diyana berkata...

pakai lens ka eily?ke memang mata eily warna koko?tk prasan plak sebelum ni..hehe. mai nmeletops la u...aumm.

Pusat Bahasa Pelangi berkata...

wahhh..makin bergaya...dengan pakai lensnya....lagi satu, muka pun dah kurus sikit...hehe..

welcome back eily..

mamalieyna berkata...

hari2 penuh warna warni ye..hehe..makin bergaya la dh bekerjaya ni..pepun all the best k..update la selalu2..

amirah berkata...

takpe eily..janji bahagia..

Salina@IbuAqil berkata...

Pergghhhhhh Mak Besan ku..
Yg pntg senyuman mu ttp ayu gitu..
Hik3!!!!
Miss u sis.. So much!! ;)

MRS. K berkata...

sonok tgk muka eily ceria jerk.. best ke kat tempat keje? ehheeh

Lelord berkata...

hahhahaa igtkan lela sorang jek pasan...pheeeeweeet lens baru ek

sue zainun berkata...

salam kenal :)

wan nurul hezrina berkata...

=)eily..nape lama ilang?bz ker?

...sWeeT uMi... berkata...

welcome back...lama gak eily menyepi hehehe..amboi makiin bergaya la...cantekkkk... like like like (^_^)