Rabu, 10 Ogos 2011

WORDLESS WEDNESDAY - POTONG JANGAN X POTONG


8 ulasan:

LYAfrina berkata...

hehehhee... ni signboard kat kuantan ni...

ada satu g....

aiiii...tak rasa bersalah ke buang smpah merata-rata....

mmg sempoi jer ayat dia..tp sgt bekesan :-)

KhaiRin berkata...

signboard tu patut letak kt pejabat pos ke.. or mn2 tmpt yg memerlukan anda utk beratur

Diyana berkata...

hahaha.jkr kat ne ni?sinis sungguh

eB ezrin berkata...

kat sini ari2 eB tgk.. tapi g2 gaks huwaaaaaaaaaa

zaidah berkata...

kat mana terdapat papan tanda nie...

Amy Syaquena berkata...

Ada meh papan tanda macam nie , kat mane ni dear

...sWeeT uMi... berkata...

umi tak pernah lg jumpe signboard cam ni....huhuhuhu

kayyana berkata...

hahaha.. rasanye mcm nak amek je signboard tu letak kt hiway selatan tu... confirm org malu dah nak ptong Q.. hahahaha