Khamis, 18 Ogos 2011

ENTRY PENGHARGAAN BUAT SEORANG SAHABAT

Pernah dengar orang kata
"Perempuan bersepah, tapi isteri susah nak cari?"
Kalau saper pernah tengok cerita budak Kelantan mesti
macam bese dengar ayat tu kan????

Tapi jgn salah anggap, mama bukan nak cerita pasal pompuan
ni nak cerita pasal seorang sahabat.....
Mama nak ucapkan TERIMA KASIH buat seorang sahabat
yg sentiasa ada, sentiasa disisi memberi semangat dan dorongan
sentiasa ada utk mendengar masalah, sentiasa memberi kata2 semangat.
Syukur sangat  kerana dunia  pembloggeran yg mengeratkan kami
Walaupun, dah lama saling kenal, dah lama serasi bersama (chewahh)
tapi hakikatnya kami x pernah lagi bersua muka...
Ajaibkan dunia blogger nih????

Terima kasih x terhingga buat MRS.K...
kerana sentiasa meminjamkan bahu, bila mama menangis
sentiasa mengambil berat, sentiasa bertanya khabar
sentiasa sudi mendengar masalah, dan cerita mama..

"Sedia mendengar.....that's what fren for"
ni sms dari MRS.K, sesungguhnya mama menangis kesyukuran
dikurniakan kawan sebegini.
Saat kesukaran melanda, saat ase jatuh terjelepuk
ada jugak yg sudi menghulur tangan, pimpin supaya kembali berdiri

Terima kasih, Kay...for being such a good fren indeed.
Semoga suatu hari nnti ada jodoh kita berjumpa yea.
Nnti me banja makan2 ek.....


Buat kengkwan lain jugak, tq..kerana sentiasa ada
menjadi penyokong mama, sentiasa ada memberi dorongan.
Hanya Allah dapat membalas jasa kalian semua

Nota kaki:
Buat balas di balas baik..
Semoga hidup kengkawan sentiasa diberi kebaikan

7 ulasan:

MRS. K berkata...

i love u yang! hehehe...


nak jumpe eilyyyyyyyyyyyy

Wansteddy Tales berkata...

kadang2 kawan yg xpernah ditemui ni lagi ikhlas n jujur dgn kita. jgn xpercaya, dgn contest je wan dpt BFF baru dalam tempoh 10 tahun xde kawan baik. alhamdulillah... allah pertemukan juga wan dgn sorg yg betul2 kawan dlm hidup ni. syukur sngt ;)

Amy Syaquena berkata...

Bertuah awak , dalam istilah hidup amy x de lagi kawan yang boleh berkongsi suka dan duka selain suami..sebab apa sebab semua kawan² amy x boleh pakai..selalu terkena jadi buat amy lebih berhati² lagi

mamalieyna berkata...

Alhamdulillah ada kawan2 seumpamanya tu kan..suyukur..

Selamat Menyambut Aidilfitri buat Eily sekeluarga...happy2 tau di pagi raya nnti..

mohon maaf zahir batin juga andai ada salah silap berbicara yek..take care~

juanita berkata...

Saya setuju.
kawan cyber lebih memahami
www.tetikusrusak.net

Nad @ MamaZakwan berkata...

nape sedih2 sgt ni bunyinya, huhu!
rindu eily!

ct N honey berkata...

kwn setia mmg susah di cari...