Selasa, 13 April 2010

1304

Itu bukan no ekor tau, jangan plak tersalah sangka....tekalah ape yang ada sebalik no itu?....

YEzzzzzzaaaa...itu tarikh lahir mama AKA tarikh hari ini. Dah tua rupanya mama.Ase macam baru jer semalam menyambut ulang tahun kelahiran yg ke-18. Agak2lah kan!!!! tambah 10 tahun tu beb...tapi takper, rasa muda...no jer bertambah tapi jiwa maintain muda.HEHe. Jgn usia bertambah, berat pun bertambah cukuplah..
Apa agaknya yang papa bagi kat mama tahun ni? Masih lagi menjadi tanda tanya. Nantilah mama hupdate surprise papa tuh..
Sebenarnya dalam usia begini, mama x mengharapkan apa2 hadiah pun, cukup sekadar ingatan dari papa..kasih sayang yg x berbelah bagi, dan kebahagiaan rumahtangga yang kekal sampai syurga....amin..tapi kalau ada papa nak bagi..Alhamdullilah..mama terima dengan tangan terbuka..Kwang..kwang..kwang...


Nota kaki
Hepi Besday to me myself...hope to be a better person, good wife ever and best mama forever
Impian tahun ni nak dapat 1 ag baby..hehe

5 ulasan:

nurulazham berkata...

Happy besday!!!
hari ni anniversary mak n abah nurul..
esok pulak besday mak..
hehehe...

king nothing berkata...

epi besday uat tuan hamba.muga mkin ayu dan jelita.mkin beseri,mkin bhgia hidup.

bionic women berkata...

nurul..time kasih...wish hepi anny kat parent ek...hepy besday to ur mom 2...


king nothing....xder maknenyer jelita..kusedar diri ini...huhu

Momma Mia berkata...

Happy belated bufday dear!! semoga wish nk satu lg bb tercapai utk 2010 ni... Amin!!

bionic women berkata...

mommamia...time kasih..doakanlah ek...x sabar nak getting pregnant.huhu