Selasa, 1 Jun 2010

1st WedDiNg AnniverSarY gIvEaway

 
First of all mama nak ucapkan 
Selamat Menyambut Ulangtahun Perkahwinan yg ke 7
buat Ibu Dini & Mr Hubby nya
Setiap perkahwinan adalah anugerah yg terindah dari Illahi
semoga anugerah itu dipelihara hingga ke syurga
Mohon Allah cucuri rahmat atas perkahwinan ini
dan semoga dimurahkan rezeki
dikurnia baby lagi..

Mama nak suggestkan ibu Dini bagi hadiah yg lain dari yg lain kat Mr Hubbynya
yg jarang2 orang bagi tapi amat praktikal utk Mr Hubby
Mama suka hadiahkan something yg useful for daily use
so mama nak cadangkan:
 
 Electric shaver
(sekarang ni ada macam2 jenis dan pattern yg cantik2)

Lelaki guna shaver setiap hari...dan shaver antara barang yg paling awal lelaki guna setiap hari..
x percaya? bisanya bangun pagi2, masuk tandas, basuh muka trus amik shaver..kan?kan?
Yang paling manis, bila Mr hubby tengok cermin nak shave muka dowang akan nampak shaver tu..trus tingat....shaver ni my wife bagi anniversary aritu....hehe
hari2 ingat..betul x ibu dini?

Itu cadangan mama, so kepada kengkawan lain, bagi ler suggestion kat ibu Dini ek...



Nota kaki:
Kasut bola papa dah koyak, sian sangat...so birthday papa next week mama nak blikan boot bola..Boot aper yg bagus ek?

3 ulasan:

MRS. K berkata...

husband i suke membeli boot, tapi main nye tidak!

mama zharfan berkata...

good luck~

adiezaqistina berkata...

thanx n gud luck yer mama...hmm tak terpikir pun pasal shaver...baggus...jugak..