Rabu, 23 Jun 2010

ELEH..JAM MURAH PUN NAK EKSEN

Agak2 la kan....ader x kompeni jam memaner nak amik anak dara ni jadi model jam dowang?HEHE
Sebenarnya Dhiya first time pakai jam ni. Dah lama mama simpan dalam henbeg mama...kalau bagi Dhiya pendek kata siang malam ler ngan jam baru tu..
Terkini, Dhiya semakin berminat ngan jam tangan, setakat ni dah ader 3 jam tangan...
tok Dhiya yg slalu belikan
Bila tanya pukul berapa, asyik pukul 10 jer jawapannya.. :)

Eleh....Setakat jam KFC RM5..xpayah nak posing beriya ler anak oiiii....
muka berlagak plak tu..

Naper ler budak ni payah benor nak tengok kamera?

Senyum pun teramat ler mahal...camner ler nak jadi model jam nyer

Nota kaki:
Mama cukup jeles tengok anak2 kengkawan yg teramat pandai posing ngan kamera, senyum cantik2

5 ulasan:

MRS. K berkata...

kalau mama belikan jam guess ORI, baru la dhiya tersenyum manja...kekeke

BIONIC WOMEN berkata...

mama pun x termampu ag pakai jam guess anak oiii..
nanti kita tunggu GA mrs.k wat, hadiahnya jam guess..hehe

Diyana Zulkifli berkata...

wah.dhiya wat jelingan manja..hehe

Abe Gaban berkata...

suh jer papa belikn
jam guess ori,cadangn yg baik
hehe

Momma Mia berkata...

mak ai jelingan Dhiya mahal laa... pandai tuh posing!!

Takpe Eily, lelama nnti terlebih pandai posing tuh... kang takut eily plak tak larat nk layan... hihi