Selasa, 28 Disember 2010

BILA ADA YG RINDU

"Bila ku rindu, selalu ku sebut namamu"

U oll pernah dengar x lagu tuh??? lagu klasik dulu2 tu..


Sepanjang mama xder 2 minggu ni
terharu sangat ngan kengkawan yg masih bertanya kabar..
Asenya sejak menjadi blogger nih, dunia mama semakin berseri dengan kehadiran
kwn2, yg sentiasa mengambil berat dan sentiasa sedia membantu..huhu

Terima kasih yea semua.


Dan jutaan terima kasih yg x terrrrrrhinnnngggaaaa kepada

Amy dari sinar raudah

Amy hari2, pos komen bertanya kabar kemana mama menghilang..
TQ Amy...
Now mama dah kembali nih..






Then tq yg terrrramat buat

DIYANA

atas ingatan mu padaku..wahhh..madah berhelah skit




Dan x lupa jugak TQ buat
MRS.K

siap sms mama ag suh cepat online join GA dia..
tapi x sempat ler nampaknya..huhu


Terharu sangat kerana ada yg prihatin..
terima kasih semua.



Nota kaki:
Peoples come n go, but true friends always there when u need

*masih xleh tranfer gambar dari kamera..tapi xper..esok lusa masalah selesai..
mama ada new baby..hehe

4 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

kita pon tertanya2x tp tak terungkap dgn semua tu....uwaaa jgn igt kta lupa.. ecehhh

BIONIC WOMEN berkata...

alamak..tak ingat fiza pun ada sms, jemput ke rumah tu kan...
sowiiiiiii.........

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

tuan rumah bz ek, kita selalu datang sini tapi tak de ape2 update so jenjalan tengok2 entry yang lama2 je

Diyana Zulkifli berkata...

entry khas?terharu..:)