Selasa, 28 Disember 2010

TAHUN BARU KAMI BERMULA DENGAN????!!!!

Tahun baru 2011 lagi beberapa hari nak menjelmakan diri.
Wishlist semakin bertambah, yg tahun lepas ada yg tertunai ad yg tidak lagi..huhu
Diharapkan tahun 2011 lebih bermakna dari tahun sebelumnya. Amin...

Memulanya nak wat entry ni pada 01.01.2011
tapi hati berkobar2 lah pulak...
Memang bersemangat sangat rasa, tambahan ini yg dinntikan..
Ruang dan peluang utk membaiki kehidupan kami sekuarga..

Nak tahu apa???

Salah satu wishlist yg telah dimakbulkan Illahi, Alhamdulillah..





Cantik sekolah baru papa, besar sangat....

Papa dah dapat tukar sekolah...
ke sekolah mana tu kena rahsia...
hanya yg memahami tahu kenapa ia perlu dirahsiakan...

Harapnya dengan ini maka diri dapatlah dijauhkan dari gangguan langau..huhu

Well, kami tengah mencari tempat bermastautin,
buat masa sekarang nih, terpaksa ler papa berulang alik dulu
Jauh jugak tuh..sian jugak..
Tapi kalau ada rezeki lebih, nak beli umah sendiri kat area sekolah baru..
Mama dah tengok kawasan...suka sangat sebab perumahan dekat sekolah ni sangat tenang..

Semoga Allah memberkati perpindahan ini..
dan dijauhi dari segala gangguan langau dan gangguan2 lain




Nota kaki:
Moga ini penghijrahan yg dirahmati, sebab tawaran ni papa dapat masa Maal hijrah arituh.
Hari ni, papa g mesyuarat sekolah, harap dengar cerita yg menarik tentang sekolah baru dia..

9 ulasan:

Mama Hanim berkata...

salam eily... slmt menjalani kehidupan di tempat baru ye..

amirah berkata...

amin..semoga lepas ni lebih baik

MRS. K berkata...

nanti pm me bagitau pindah mana.. hikhik

Diyana Zulkifli berkata...

alhamdullillah..;)smoga tempat baru mnjanjikan rezeki yg lebih melimpah ruah..;).*baby baru mungkin?:D

BIONIC WOMEN berkata...

Mama hanim:
time kasih mama hanim..tp wat sementara waktu duk umah lama lg...


amirah:
time kasih..doakan selalu ek..

mrs.K:
dah pm siap2 dh..hehe

Diyana:
baby baru????? i likeeeee

MrS. F!zA berkata...

eily abg dpt tukar mna?pstu eily nk pndh mna ni?

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah dapat gak pindah akhirnya, Alhamdulillah semoga ape yang dihajati akan termakbul

mama rifQy berkata...

nape..ade ganggun langau kee eily? sian eily sekeluargaaa..moga lebih hepi ditempat baru..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

langau tuh bahaya=)bunyi pun bising tak tahan..tahun baru so perpindahan ke tmpt baru semoga dipermudahkan segala urusan ameen