Selasa, 7 Disember 2010

HITAM ITU MENAWAN

Hai...salam semua
Lamanya x beronline...blog pun bersawang
Mama x sihat,...
Demam, selsema, batuk, sakit gigi dan cirit birit
semuanya complete package..huhuhu

Tambahan lagi diserang Miss 'P'..
Sedih betul ler...seminggu lambat hati mama dah berkobar2, berbunga2
Alih2 Miss 'P' datang jugak, bila dah lambat tuh tau ler tahap kesenggugutannya..huhu
( so kepada kengkawan semua, mesti dah tau jawapan utk PT kit mama tuh kan?)

Sebut tentang Miss 'P' ni...
Mama dah try ler kotex luxe yg warna warni dalam kotak hitam itu
Kerana tertarik ngan kotak hitam menawan
hehe




Comel jer kan, siap ada corak2 ag..
Harganya...berganda2 kalau nak banding ngan biasa tuh
Tapi..mama x minat ler..
Ada gel...huhu
Maybe this time first n last beli kot..



Nota kaki:
Dah nak bertolak ke kampung petang nih...
Doakan perjalanan mama sekuarga selamat yea kengkawan

4 ulasan:

sarah-najwan berkata...

saya pom guna jenama ni..tapi kaler biru..no gel..hehe

semoga perjalanan ke kg selamat sampai dan kembali..

salam maal hijrah

MrS. F!zA berkata...

oh tk sihat ka eily..baru tau.. sekali sekala kena la sakit demam jgk kan.. sakit itu penghapus dosa2 kecil..insyaallah..hehe

wan nurul hezrina abd halim berkata...

kalau yang bergel payah nak basuh..barunie pakai librase oklah senang nak basuh n selesa..

anisalya berkata...

saya pun kureng jugak kalau ada gel.
sama la kita...
hehehe...