Jumaat, 2 Julai 2010

KRONOLOGI BERAT MAMA in KG..

Tengok tajuk macam dasyat jer kan..hehe..
Pape pun jom ler layan dulu sesi mengembang kempiskan idung 
dan menahan kekembungan perut..hehe

Gambar ni diambil pada 22.03.2010
Dhiya dah pun 2 tahun..
kalau nak tahu, berat mama masa mengandung 9 bulan ialah 63kg jer

Kemudian ni bertarikh 25.04.2010
Turun 100g jer walaupun berdiet,,hampeh toi..huhu

Akhirnya menjadi 61.4 kg pada 24.05.2010
Turun 2kg..suka2


this 1 is the latest...ditimbang pada 28.06.2010 


Semoga timbang sekali lagi no awal tu jadi 5 bukan lagi 6
Tengah berusaha gigih utk turunkan 5kg lagi..
Mama dijanjikan hadiah istimewa bila kg itu mencecah 55..x sabarnya
 berat di timbang di tempat yg sama, penimbang yg sama..hehe

Nota kaki:
Masa mama temuduga haritu, berat mama 59kg jer...camner naik lak 1kg ni
Papa...siapkanlah poketmu..kwang3
* sebelum mama kawin, paling berat mama x pernah cecah 50kg tau

7 ulasan:

Wansteddy Tales berkata...

saya gigih nak diet tapi bila smpi waktunya nak membedal makan jugak. mmg xdpt la nk diet huhu

nabilah_2908 berkata...

hehe..sama macam wansteddy..

hangat2 tahi ayam..kejap jer dietnyer..lepas tu....tak ingt dh.. ;)

good luck...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PERKARA-PERKARA YANG MENGUNDANG KEPAPAAN

BIONIC WOMEN berkata...

wan: dulu saya pun gitu..tapi husband kuat sokong saya dan bagi peransang..then berhasil


Nabilah: hehe..bukan senang nak didiplinkan diri..saya bersungguh pun selepas Dhiya habis breastfeed, dulu saya takut nak diet takut susu kurang n x berkhasiat

Mama Hanim berkata...

wah2..tahniah eily..hebat tu bleh trn byk..

igt nk diet gak, tp b4 makan je.. masa makan terus lupa diet..hehe..

BIONIC WOMEN berkata...

Mama hanim: banyak ker? ase sikit jer berbanding keseksaan ku menahan selera...hehe

Diyana berkata...

eily..tulun...motivasi dah kurang neh.berat stuck dkt 1 bln dah.dok takat tu ja.tak turun2.london pun dh tk pegi.sibuk.uwaa.tgk eily dah turun ni,nak mulakan balikla sesi perjuangan yg blum selesai..huhu

BIONIC WOMEN berkata...

Diyana...saya x pernah pun g slimming center..nak try ugek..hehe
braper ek london nyer kos?
saya just kurang makan jer..