Isnin, 30 Julai 2012

MEREKA DAN SAYA

ehem..ehem...( sambil betul2kan halkum)..
testing suara 1, 2, 3 ...

Lama plak x menulis nih..x cukup masa ler
Xceli me serabut skit ler kebelakangan ni
nenek me sakit, bebaru ni cuti balik tengok nenek

Perasaan me x dapat nak dibayangkan..
bila tengok sekujur tubuh yang membesarkan me
terlantar x bermaya, 
X sanggup ase, kalau boleh me nak gantikan tempat tu
Tapi itulah kuasa Allah, 
tetap akan ada sakit selepas sihat, tua setelah muda, 
Me redha...tapi air mata x tahan jugak bila renung muka nenek
kerana muka tulah yg selalunya tersenyum tiap kali me balik kg.

Nenek dan Dhiya....

nenek diusia 85 thun..
semoga nenek cepat2 sihat yea

Selain kisah nenek...ada la masalh kehidupan lain 
yang terpaksa me hadapi lately ni...
Hidup ni macam tu ler, pasti ada ujian dan dugaan
semua tu mematang kita andai kita beroleh pengajaran dari itu

Tapikan................ape perasaan u oll..
Bila gi opis, u buat muka selamba, mekap, pakai macam bese
tapi more than 10 person tegur...
"Dear, ada masalah ker???" 'Eily, kalau ada masalah share ler"
"Eily, x best x dengar eily gelak" "eily x bersuara, sunyi plak rasa"

Me rasa sangat teruja, bahagia, bersyukur, dihargai
rupa-rupanya me dikelilingi oleh ramai orang yg sayangkan me
xtau nak tulis macamaner untuk gambarkan perasaan terharu ini
semua masalah ilang sekelip mata

Kawan2 yang me ada sekarang sangat superbbb..
sangat bersyukur hadir dikalangan mereka
me sangat bahagia kat sini..
luv u oll ler


Nota kaki:
Doakan kesejahteraan dan kebahagiaan idup me, yea kengkawan
juga doakan nenek me cepat sembuh

5 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

semoga nenek cepat2 sembuh ya

Lelord berkata...

insyaallah moga semuanya dipermudahkan

MRS. K berkata...

^_____^

eima berkata...

mudah nenek eily cepat sembuh & masalah tu Allah kurang bebanannya

amirah berkata...

apa pun masalah eily...saya doakan supaya semuanya dpt diselesaikan ye..dan moga nenek kembali sihat