Rabu, 4 Julai 2012

SAPER PERNAH JUMPA??

Me ada masalah ler sekarang ni..
agak berat jugak ler sebab ia byak gak mempengaruhi mood

Cehhhh..masalah macam berat sangat kan
propa jer lebih..hahaha
well sebenarnya me sedang mencari menda alah ni



H&S hair & skin care Aqua Minerals Dandruff Conditioner - 530ml pump bottle
H&S Aqua Mineral Dandruff Shampoo 



Shampoo brand ni me pernah beli kat Watson Sunway Pyramid
Memang rasi giler pakai, best a, rambut lembut, kelemumur hilang
me beli 1 set skali conditioner n hair treatment
walaupun sama head n shoulders tapi lain kesannya
Me ni memang payah skit nak dapat shampoo yang sesuai

Sempat 2 kali jer me beli..
sekarang ni semua watson asenya me dah terjah
tapi tidak jugak berjumpa ngan brand ni ag...
maner nak cari ek?????
Adakah me kena masuk kedai2 jual barangan jepun tu baru jumpa ek??

Nak mintak tolong,
kalau ada sesaper pernah nampak shampoo ni
bagitau ler me ek??? Jasamu akan ku kenang..huhu




nota kaki:
Susah giler nak dapat shampoo yg betul2 sesuai ngan rambut dan kulit kepala.



1 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

x penah nmpk..x try google?