Khamis, 5 Julai 2012

SIAPA RAMLI YANG DICARI-CARI????


Sedang semua orang duk kecoh mencari Ramli..
Ramli maner???? 
Ala Ramli yang selok diri nak ke Old Trafford tu..
Lu oll kenal x ngan Ramli tu???

Me kenal sangat ngn Ramli tu..
Hebat budaknya tau...
Kalau x caya, Silalah percaya..
Oklah, khas untuk lu oll semua
Pembaca blog yang sangat2 me hargai
dengan bangganya me perkenalkan Ramli yg dicari











tuuuuuu dia, penuh semangat kesukanan...Majulah sukan untuk negara













Hebatkan Ramli tu.....
Eja 'Pemain Kebangsaan ' Pun salah
dah macamaner Ramli oiiiiii....
jangan Jersey jer 'Gempak' tapi main mcm hampeh
Ramli oh Ramli, Silalah luluskan diri dlm UPSR dulu
terutamanya paper Bahasa Melayu..hahah
silap aribulan dengan dia skali mak dia cloroxkan..hahaha





Nota kaki:
Kekadangkan budak-budak yg x mampu beli kasut bola, jersey bola tu ler yang pandai main bola sebenarnya..huhu

3 ulasan:

::NureeN:: berkata...

UEFA punya demam bola la ni hehehe....

Nad @ MamaZN berkata...

eily..
jumpe mane ramli ni..?
hihihihi

Bionic women berkata...

@nad:
jumpa kat dalam kelas..haahah