Rabu, 18 Julai 2012

NOSTALGIA



Lama x ternampak kat tv kan???
Sesaper yg pakai astro tu mesti dah lama x terperasan
Buat kami yg x pasang2 ag astro ni,,,
Pastu dapat channel tv2 ngan tv3 jer, tetiba ngigau
ingatkan ad astro kat umah, bukak2 tv kuar ler menda alah ni.haha

tetiba terasa nostalgik plak..
tingat kat tv itam putih umah aki dulu..


9 ulasan:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

mmg nostalgia sungguh, dulu time sekolah sellau la ada gambo ni kat TV1 & TV2

KhaiRin : anies berkata...

bln pose ni,sure x ada benda ni sbb siaran penuh smpi ke pg hehehe

...sWeeT uMi... berkata...

betul la...ni mmg menggamit nostalgia...uuulalalalalala

mama tisya berkata...

dlu2 tkde astro sure kuar camgini kn..hehe

eima berkata...

jrg dah nampak ni ...sbb tv1-tv8 dah siaran sampai 2-3 pagi dah

amirah berkata...

mmng nostalgic betulll...dah lama x tengok..

Gieyana berkata...

mmg nostalgia nie..:-)

Nad @ MamaZN berkata...

mmg nostalgik!
kite suke sbb kalerful
hihi
rase cam nak carik je tshirt gmbr tu
tp tak penah plak jumpe

*azni* berkata...

tension klu tgk mende ni..ms kecik2 dulu duk countdown utk start rancangan tb..hehe..