Khamis, 5 Julai 2012

TOLONGGGG!!!!!

Kengkawan...nak tanya sesangat ni
tolong yea, kepada yang tau dan pandai..

Kengkawan..
kenapa setiap blog yang kuar comment site macam ni
me xleh nak komen ek????
Apa yg patut me buat..me dah try banyak kali tau
tapi xleh..kenapa yea??????


Me tau ramai yg tau ni..
meh ler kongsi ilmu...
Tunjuk ajar ku sifu..

oppppppsss...ada yg x paham masalah saya, so saya edit semula..hahaha
kalau comment site yg pop up window tu saya xder masalah komen, tapi kalau blog yang guna comment site macam kat atas saya xleh nak publish..
dah try macam2, tapi bila publish nothing happen...xtau ler naper

kalau ada blog kengkawan yang guna comment site macam kat atas ni, saya kena jadi silent reader jer la..huhuhu

Nota kaki:
Dah Lama menyepi sampai banyak menda me ketinggalan 

11 ulasan:

azurazimi berkata...

Eily, i dah tukar setting. Cer try komen, leh tak.

nad berkata...

dah try refresh?
takpun cer try je taip2, pastu klik publish
eily tak bleh sbb apa?
takleh nak taip langsung atau takleh nak send komen sbb takde button publish?

mama_umar_maryam berkata...

err..xbaper phm..kene klik Reply As : id ape yg awak guna ..id blogger, id google, etc..then blh komen ..

hrp2 mmbntu..ker x blh jugak,sori ;p

dear anies berkata...

x tau nk ckp sbb x de experience ni so far

cik dah faridah berkata...

salam singgah...

heheh x th jgk...
ye kuar ape lepas tu..

eima berkata...

cer ternag ngan jelas .... aku tak paham gak ni ...

Bionic women berkata...

kengkawan...saya boleh komen yg ada pop up comment site tu, tapi yg kuar gini, macam2 dah saya try tapi bila sent x kuar paper

Unknown berkata...

assalmualaikum..

rindunya dengan blog kamu..
serius..

harap semuanya baik2...

ingat lagi masa masih belum kerja,kamu rajin update entry dhiya..
apa khabarnya??
dah sekolah kah?

PS: ayu tak tahu tang edit2 blog.. sbb ayu pun hadapi mslh y sama bila kn nak komen ke blog sahabat y lain

dyea irdina berkata...

SETELAH SEKIAN LAMA BERDIAM.....MENJELMAAAAAAAAAAAAAA...HEHHEHEHE ARI2 TANAM AZAM NK AKTIF TP TAK DPT..

mamaarifakeemaisy berkata...

dulu pernah gk alami..dok kena refresh jer..tp skrg mcm ok pulak..taktau mcaman dia ok nye tu..hee~ taktau nk bantu camno..=P..sowi..

mamaarifakeemaisy berkata...

dulu pernah gk alami..dok kena refresh jer..tp skrg mcm ok pulak..taktau mcaman dia ok nye tu..hee~ taktau nk bantu camno..=P..sowi..