Ahad, 26 September 2010

DRAWER AJAIB

"DRAWER AJAIB"
Kata Doaremon setelah hampir setengah jam meraba2 dalam poket ajaibnya. :)
tingat masa kecik2 dulu,citer doraemon, setiap hari sabtu 7.30mlm
kompem mandi awal2, duk tunggu depan tv..


Ni nak citer gadget baru mama ni


 Sangat puas hati beli kerna dia mengemaskan keserabutan meja itu..
Drawer ini di beli di Cosway.

Meh tengok hasilnya


 Kemas kan????

Kalau dulu....

 Nampak x kat belakang Dhiya tuh???
Seb bek Dhiya ada kat depan tolong cover skit2...

bukan malas kemas..tapi kemas dua minit dah jadi serabut-serabai semula..
agpun budak kecik ni dah sampai..suka sangat men barang2 atas tuh
*kalau dah malas tuh..cubalah jangan salahkan anak..boleh x?



Pastu kan, nak menyelit skit tentang jambangan bnga yg korang nampak dalam gambar tuh.
tadi masa bersihkannya..terasa sayu plak hati..terkenang saat disunting menjadi isteri..hehe


 Ini jambangan duit mas kahwin yg masih terjaga rapi walaupun dah nak masuk 4thn
(tapi ade la yg kemik2 skit, masa pindah dulu, tertindih dalam kotak)



Nota kaki:
Hari ni mengemas umah secara xtreme...nak tercabut pinggang nih..huhuu

5 ulasan:

anisalya berkata...

wah...bungkus dengan plastik la...
tak berhabuk.

saya duit dalam frame je sbb suami ingatkan saya yang hantar tempah gubahan mas kahwin tu.

hahaha...

nanti nak mintak dia hantar tempah satu kasi ganti yang dulu tak dapat. boleh gitu?

BIONIC WOMEN berkata...

anisalya:
boleh...
cepat gi gubah.hehhe
ni pun kawan yg buatkan, hantaran lain semua gubah sendiri jer

MrS. F!zA berkata...

aah eh kemas trus.. nk jgk la..kita punya mja solek serabut gilerrrrr..berapa hrga??

BIONIC WOMEN berkata...

Mrs.Fiza:
x mahal pun Fiza..
untuk ahli cosway 1RP+ rm19.90
kalau fiza nak saya boleh tolong belikan..hehehe

MRS. K berkata...

duit mas kawin kite dah buat beli rantai