Jumaat, 3 September 2010

LANGSIR BARU

Tajuk sedap jer didengar kan?????
Bukan langsir umah ler. Langsir umah lum sempat tukar...x tau ler nak beli katner
setakat ni xder yg berkenan, papa tu agak cerewet..hehe
Agipun raya kat kampung, maner ada orang kat rumah..nnti nak wat open house baru tukar langsir
klau buat..kalau x buat, x bertukar ler agaknya
(papa...please! bila nak beli langsir umah ni? nak  dah beberapa tahun x tukar..(beberapa?))

Ni nak citer langsir baru bilik Dhiya..
Kali ni xder gambar mickey mouse yer
naik mual dah mama tengok tikus itam tu.


Ni langsir baru Dhiya 
cantik x?
Mama suka warna dia sebab susah kotor..hahahah
Lgipun nampak ler ugek utk girls kan??

Nampak cam pale jer warna dia kan
surprisingly nampak sangat cantik dan luas bilik Dhiya
yg penting langsir tu leh match ngan macam2 warna cadar..hahahah




nota kaki:
Kalau utk Dhiya mesti laju jer nak bayar..huh..(kejelesan telah melanda aku)

4 ulasan:

MRS. K berkata...

cantik ar... hadif bile taon ntah nak duduk bilik sendiri! mak die tak puas peluk lagi...huhuhu..

BIONIC WOMEN berkata...

Murah jer tu Mrs.k..kain dia pun tebal..
Dhiya pun namer jer ader bilik, malam cr papa jugak..sejak akhir2 ni kami ank beranak tido depan tv jer..huhu.

Diyana Zulkifli berkata...

cantik2 langsir tu.;) diyana tgh berangan2 nak buatkn bilik utk mia jg neh.tp mcm tk sampai hatilg nak berpisah bilik..huhu

BIONIC WOMEN berkata...

Diyana:eily wat ala kadar jer...umah kajaan xleh nak wat beria sangat..x sabar ler nak ada umah sendirik..
Dhiya dah hampir 3 tahun..mia kecik ag..