Rabu, 29 September 2010

SAYA DAH BAYAR TAU...

Masa papa tunjuk gambar ni kat mama
nak pecah perut mama gelak
Macam2 karenah budak2 nih

jom layan gambar nih..
Pastu bagitau mama ek..
korang ase lucu x?

nama dan lencana terpaksa di lenyapkan demi maruah

haaaa..jangan saper2 tuduh haku x bayar baju ni tau????
hehe

memula papa panggil budak ni sebab baju dia kotor
bila dia datang dekat baru pasan ada cop siap..
hahaha

Kat sekolah dalam bandar nih, tambah2 kawasan elite cam sek papa ni, 
baju budak kotor jarang sangat jumpa tau 
tu yg dari jauh dah nampak budak nih..



nota kaki:
Zaman sekolah2 dulu banyak kenangan manis dan pahit...
tapi masa sek rendah, tiap2 tahun mama dapat hadiah ketrampilan dan kebersihan..tq to my mum

8 ulasan:

mamaaerish@eb berkata...

wow, musti dulu u kiut miut eh?... ;p

amirah berkata...

ya rabbi ni brape punya noti daaa

BIONIC WOMEN berkata...

eb:
xder la kiut sangat, tapi i transfer dari sek bandar ke sek kampung..time tu i ler paling nampak bergaya..huahuahua

amirah:
notti kan??maner dia dapat cop tuh xtau ler..

Me_Lina berkata...

adui... mcm2 kerenah kan budak2 sekarang... sbbtu cikgu patut dpt gaji besor... kena tahan ngn kerenah depa ni...

BIONIC WOMEN berkata...

lina:
tau xper..bukan senang nak handle 30-40 orang murid sekelas..pastu beratus2 1 sekolah kan????

budak ni plak, yg cop kat baju tu budak lain..kalau x kena gaya, maunyer mak bapak dia datang serang cikgu.naper baju anak dia kotor, dia xtau anak dia yg nakal

nabilah_2908 berkata...

kotornya baju budak tu...kenapa kotor mcm tu sekali..?

tah siapa lah yg copkan kt poket baju budak tu kan..hehehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TRANSFORMASI

BIONIC WOMEN berkata...

Nabilah:
ni kes men2 guling2 atas lantai kot..
budak2 zaman skang, nakal x ingat tau...kita dulu takut giler kat cikgu, dowang ni plak, cikgu takut kat dowang..

Diyana Zulkifli berkata...

sama la ngan stuents diyana haa.tapak kasut penuh kat baju..isk.tk phm btl