Selasa, 28 September 2010

KAT MANA SILAPNYA?

Tadi dah terlanjur ngajar bahasa kan....ni ada ag 1 cerita best tentang bahasa..
then korang cari ler kat maner silapnya

Gambar ni amik kat Mydin kelmarin
Sungguh pandai pekerja itu..
hehe

BM kah???English kah?///
Hahahaha




*aper yg korang nampak komen lah yek....


10 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

nampak...nampak...hehehe..

SELIPPAR..hehehe (^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
MAJLIS PERTUNANGAN

mamaaerish@eb berkata...

ahaks... indon ker bangla yg tulis tugh?... aduyai... ;p

BIONIC WOMEN berkata...

NAbilah:
cayalah...memang nabilah xder masalh bahasa..hahahaha..
sebab nak inggeriskan kadaan..selipper jadinya..bek tulis selipar jer..hahah

Eb:
Bangla yg bersepah2 kat mydin tuh..hehe

MRS. K berkata...

huhuhu.. takpe la... asal costumer paham sudeh

BIONIC WOMEN berkata...

mrs.k:
kalau tulis melayu jer kan senang..hehehe
kot2 penulis tu trus xtau bahsa melayu kot..muamuakakakkh

wan nurul hezrina abd halim berkata...

aah nk tulih sgt bahaso inggeris...kn dah clap.mamak maidinlh tulih.hehe

BIONIC WOMEN berkata...

Wan:
kat mydin kan bangla + nepal yg banyak, pekerja melayu boleh kira ngan jari..tapi kalaulah yg tulis ni pekerja melayu, memang dia patut rasa malu..huhu

amirah berkata...

sah la pekerja asing yg tulis kut

BIONIC WOMEN berkata...

amirah:
berkemungkinan besar ler..tapi kemungkinan pekerja bukan asing pun ader jugak..

Miss Q berkata...

ejaan baru kah?? dah masuk kamus dewan ke belom?

Hit me~