Rabu, 22 September 2010

SIAPA YG BERAYA SAKAN??????

JENG...JENG...JENG...
Soalan cepuemas tu ditujukan pada siapa agaknya ek?
Jom kita tengok saper yg kena



















Eh....ada adidas shoes..
Saper punyer nih?

Nak tengok isinya?

Adidas Samoa
Kasut ni dah discontinued kat Malaysia
Mama order dari US
dengan bantuan
*terima kasih to secretbargains kerana menceriakan lagi raya papa..hehe

Semua tau kan cerita tentang kasut ni dulu
Sepatutnya ia hadiah besday papa dulu
kalau nak tahu apa jadi 
baca entry ni 




 So raya tahun ni...papa beraya sakan dengan kasut idamannya.



Nota kaki:
Papa...kasut u nampak smart ler..................wakakah.

7 ulasan:

mamaaerish@eb berkata...

ok aper?... hik3... ;p

BIONIC WOMEN berkata...

tu ler...
memang hubby nak sangat kasut ni..akhirnya dapat gak dia pakai raya this year..
saya tahu dia teramat suka..hehe

Lelord berkata...

hhehehehhe akhirnya kannnnn

BIONIC WOMEN berkata...

lelord:
memang payah nak dapat kasut ni..
siap boleh ilang time courier dulu..

biarpun hadiah besday dah jd hadiah raya..tapi puas hati bila tengok org tersayang hepi

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

sukalah tu che abe kan...yg penting dia happy, kita pun bahagia..hehe

nurulazham berkata...

finally!!!
setelah berbagai rintangan, kan... ;)

BIONIC WOMEN berkata...

ibu damia:
tiada yg lagi bahgia dan menghappy kan dari melihat orang kesayangan bahgia dan happy...
waaa...ayat jiwang sudahhhhhh

nurul:
lama x dengar khabr nurul....
akhirnya nurul....dapat jugak