Jumaat, 24 September 2010

U & ME RAYA TOGETHER2 CONTEST


Mama nak join contest ni...

Anjuran: mama rifqy
tarikh tutup: 5 oktober

Papa n mama Dhiya

ini gambar hari raya kami terbaru.
Pada mama gambar ni nampak sweet 
Macam mengimbas nostalgia pengantin baru pun ader jugak
Xceli, lepas dah ada anak ni, jarang2 ler ada gambar berdua jer
tapi disebabkan Dhiya badmood xmau bergambar so dapat ler gambar berdua ni.

So kalau nak join..
Klik Banner ye kengkawan..

4 ulasan:

mama rifQy berkata...

done..
gudluck yaa

anisalya berkata...

papa tu ihlas ke bergambar?
hehehe...
patutnya papa peluk mama sekali...

Tanpa Nama berkata...

papanya ni mesti disuruh atau dipaksa br pegang..hehe

BIONIC WOMEN berkata...

mama iqy:
tq

anisalya:
papa pemalu....

tanpa nama:
bergambar jer malu2 x pegang..hehehe