Sabtu, 1 Mei 2010

KENAPA RASANYA X SAME..X SEDAP DAH...

Hari rabu yang lalu, kami kena amik Su Mira di UiTM Shah Alam. Dah abis exam adik bongsu papa tuh. Sekejap jer 1 sem dah berlalu. Dikesempatan itu, memandangkan waktu makan tengahari hampir melepaskan tabir (ewah..)..kami decide nak makan kat AniSupUtara baru bukak kat Seksyen 7..
(betul2 depan pintu pagar UiTM)..
Dulu mama pernah try sup dowang nih..I LIKE!!!..Teringat masa tu mama hari2 terakhir mama mengandungkan Dhiya...tengahari tu mama dah sakit perut (berlaku kontraksi yg akan kuat)..gi checkup masa tuh baru 2cm bukak so Dr.Kamal kata malam ni kena masuk ward..
malam tu, sebelum melangkah masuk ke DDMC tuh sempat ag mama layan sup kat AniSupUtara caw. Damansara Damai. (Dulu mama duk sana..). Sup nya sedap sangat..Puas hati dapat layan sup malam tuh..

Ramai org mengakui sup dowang ni sedap..papa pernah layan kat caw. Alam sentral, ok jugak tapi apa yg mama nak bagitau, kat seksyen 7 tuh, sup langsung x sedap tau..mama order mi sup,ase xleh nak telan..papa yg x memilih makan tu pun kata "x sedaplah sup tuh, x sama macam yg slalu kita rasa..."

Adakah memang sup di AniSupUtara skang memang dah x sesedap dulu atau hanya resepi di seksyen 7 tu jer yg x sedap..Memang aritu kami amat x berpuas hati dengan sup itu.
.nak tahu rasanya? Macam nih...amik air letak dalam periuk, masukkan ayam atau daging and reneh sampai empuk (x payah taruk rempah2, garam atau serbuk perasa)..macam tu lah..amat tidak menyelerakan :(



nota kaki:
papa kata sedap agi sup tulang rusuk yg mama masak..jauh bezanya..HEHE :)
Bestlah kena puji.... I LIKE!

1 ulasan:

mencemar duli berkata...

x sedap ek.nama kedai kemain ag gah dgarnye.xpe2.len kali try tmpt len plak ek.pas2 khavarkn kpda kitorg trus.hehe.