Selasa, 18 Mei 2010

SEJUK PERUT IBU MENGANDUNG

Bila tengok telatah Dhiya ni, memang sejuk perut mama mengandung. Ase tenang, syukur dapat anak yg bijak macam Dhiya. Alhamdulillah...

Dhiya belajar sembahyang..setakat ni Dhiya dah pandai satu rakaat..setakat rukuk, sujud, duduk then bangun takbir semula Dhiya dah pandai..hasil pemerhatian apa org sekeliling dia buat

Tengah kusyuk baca doa tuh...

Uih, Dhiya jeling saper tu? Mana leh jeling2 time sembahyang..

Uih..sempat lagi posing sambil melentokkan kepala. hehe

Sekali kantoi daaa..pakai kain sembahyang mama budah tu..kui3



Nota kaki:
*mama tengah cari kain sembahyang budak2 saiz Dhiya..tapi xnak yg warna warni, setakat ni jumpa yg colorful, pastu ada gambar2..ada yg putih kain panas sangat..Dhiya tu jenis cepat peluh..nanti dia rimas xnak pakai plak...

5 ulasan:

MRS. K berkata...

anak solehah dhiya ni...
telekung tu kat pasar malam pun ada jual rasanya..harga dalam belas-belas

nurulazham berkata...

alahai..comeynyeee dhiya!

nurulazham berkata...

eily..shoutbox lambat nya nak keluar...?nape ek?

Momma Mia berkata...

Eily, kebetulan ek entry kt topik serupa... pasni dhiya bleh solat dgn mama.

a'ah ler Eily, lambat side bar kanan tuh nk kuar... Nnti kt tgk kan dulu ada apa sbelah tu

BIONIC WOMEN berkata...

mrs.k: hopefully jadi anak solehah

nurul: xtau ler apa nak jadi ngan blog ni..asyik lembab jer..bukan banyak muatan pun..huhu

momma: tu la..tadi baca blog momma..tersenyum sorang2..sama ler pulak..huhu..
momma, please tengok my blog..huu
ase patut ker shout mix tu ditukar?