Ahad, 30 Mei 2010

MAKAN2 DI RASAMAS

Pagi tadi mama agak rajin. Bangun pagi dengan bersemangat, tengok muka papa kat sebelah ag ase bersemangat bangun wat breakfast. Pagi ni mama wat kuih Cek mek molek, nasi impit kuah + kuah kacang dan pulut sambal. Memang bersemangat kan?

Then tengahari papa ajak semua makan2 kat luar. makan2 utk celebrate our 3rd anny esok. Nak makan2 esok, papa sibuk skit. Kali ni papa ajak kami menjamu selera ni Rasamas...Besttttt!!!!!
Layan gambar je ler ek....

Kekasih awal dan akhir

Happy family ever..

Inilah keluarga besar saya...hehe

2 orang penyibuk yg sentiasa ada utk melicinkan hidangan...unty ilah n su mira

Gambar ini sengaja diletakkan disini bagi membuat anda terliur...yummy..


Nota kaki:
Mula2 mama xnak makan, x nak tergadai diet mama, tapi termakan jugak pujukan mereka2 semua..dengan alasan inikan jamuan for celebrate our anny...hado...gasak la.

4 ulasan:

MysDear berkata...

sonok nye..makan sedap2...diet tolak ke tepi dlu eily, pastu sambung balik diet tu..hehe...

BIONIC WOMEN berkata...

mysdear: sekali sekala makan best akak kan?hehe...klau ler macam ni selalu pendek kata memang x kurus ler eily....

Abe Gaban berkata...

makan,jangan x makan.bedal,jangan x bedal.melantak,jangan x melantak.hehe.jap diet,jap x diet,jap diet,jap x diet.no hal lah.asal ati senang.hehe.

n@m@n berkata...

kitorang pun prefer ayamas skang..

murah dan sedap ;)