Selasa, 26 Oktober 2010

BERJIMBA WAMBA DI KLCC

Ujung minggu bebaru ni, gi berjimba wamba ke KLCC
Alkisahnya, nak bawak Dhiya manda manda kat kolam free KLCC.
Anak dara tu xcited ler, mama dia 2x xcited.Nak menerai kamera baru ler katakan.....

Masa bertolak dari Subang Jaya cuaca amat ler cerah, panas.....
sampai jer kat Bangsar..hutan rintik2, duk di bandar Kola Lumpur ituh,
hujan dengan jayanya turun..xder maknanya mandi manda anakku

pastu aper ag...layan KLCC je ler..
(tengah2 pokai xder maknanya terjah Isetan itu yea)
papa kata, cuci mata sajo....xder org marah pun.huhu

Layan gambor yeeee...










Aksi2 Dhiya.....
x paling x tahan, siap wat lakonan kat cermin tuh..huhu..
org duk tengok jer dia asyik bercakap dengan cermin itu
huhu






Aksi2 mama dan Dhiya..
Abaikan mamanya x terlebih sudah itu..
huhu


Pas penat berposing sakan kat KLCC nih...
kami terus terjah Kg. Baru
mengisi perut yg berkeroncong di Restoran Suraya, Kg Baru





Ni hidangan utk mama dan Dhiya
Nasi Air + sayur kailan dan cendawan + daging itam manis + cendawan goreng +ikan masin




Ni utk papa
Nasi putih + tomyam campur + telur dadar



Kerang bakar pun ada



Lasttttnyaaa....timbullah muka ini
muka penat, ngantuk, letih...semua dalam 1
sibuk ajak balik dah.
lum sampai simpang keluar dr Kampung Baru tu pun dah tido


Nota kaki:
*seronok dapat berjimba bersama keluarga tercinta walaupun plan sudah bertukar

*Pastu singgah pasal Chow kit beli sayur mayur murah dan segar kat situ...

5 ulasan:

Momma Mia berkata...

Seronoknya mama & Dhiya...
huhu gambar last skali tuh nampak penat tol si Dhiya, penat jalan ke penat makan...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

seronok rasa.tak sabar nunggu maira besar..kami bnyk kali mkn kat kedai tuh.bubur cmpur best giler..kerang bakar...wahhh nyum2

BIONIC WOMEN berkata...

momma:
masa bersama keluarga lah paling seronok momma..x dapat nak digambarkan lagi..huhu
muka all in 1 tu, ngantuk, penat, kekenyangan..

wan nurul hezrina:
nnti maira dah besar leh kita g bawak mandi klcc sama2 ek...hehe..
ntah2 kita pernah jumpa kat kedai tu kot..hahahah

aS_c0mei berkata...

alaaaa,sukanya restoran suraya kat kg baru tu wehhhhhh.rinduuu kenangan muda2 dulu,berjimba2 ngan laki aku.wakakkaaa

BIONIC WOMEN berkata...

watper, tuo doh ko mu lo ni???
aku mudo ag..hahahaha..x ngaku tuo weh...restoran tu ramai sokmo ke???
ingat dok kita berjimba wamba di restoran pattani, kuantan nuh????huhu.RM5 buleh make nasi, tomyam ngan air...