Selasa, 12 Oktober 2010

PERSAHABATAN KEKAL HINGGA AKHIRNYA

Sabtu lepas ada jamuan raya anjuran kuarters ni..
tapi kami sekuarga x sempat dan x dapat menghadirkan diri
kerana mama ada agenda yg lebih penting
lebih bermakna dalam hidup mama 

Kami sekuarga gi beraya jugak..tapi kat rumah kawan lama mama
dah lebih dari 6 tahun x jumpa..so harus tidak kulepaskan peluang 
Freindship never end kan?
sangat xcited utk jumpa kawan lama...sangat xcited


 Ni lah tuan rumahnya kak Zura a.k.a kak jumie
myroomate, my best buddy, my classmate...masa blajar kat UiTM dulu
Dah lama x jumpa since abis blajar
sungguh hepi bila dapat jumpa semula


 Papa, mama, Dhiya, kak jumie..abang mie (hubby kak jumie) dan anak sedara dowang


 Dhiya plak cam dah lama kenal jer, x kekok langsung ngan kak jumie



 Yang paling mama x sangka..
Dhiya asyik berkepit ngan abang mie..asyik duk atas riba
slalu dhiya takut ngan org lelaki


 Abang mie..sory yea..time ni fokus kat Dhiya..haha



 Tengok Dhiya tu atas riba siapa??
yg pasti kan..kedua2 nya telah mendebabkan diri dengan jayanya..
sangat berbeza dari zaman kami belajar ok..


Di ipar duai kak jumie..
tapi mama suka gambar ni..sebab....
tergambar2 dalam otak ni..kalaulah mama preggy..best kan??


Dhiya yg buat macam rumah sendiri kat rumah org..haha
Dia sangat hepi kat rumah kak jumie


P/s: Kak jumie terima ksih menjemput dan menjamu kami dengan nasi ayam yg sedap..




Nota kaki:
Persahabatan yg terjalin dengan keikhlasan xkan mati sampai bila2
'peoples come and go but friends are always there when u need them'
*kak jumie...tq for being such a good friend indeed

4 ulasan:

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

susah sebenarnya nak cari sahabat sejati..sahabat time senang memang ramai...

BIONIC WOMEN berkata...

ibu damia:
betul tu kak ayu...zaman sekarang ni ramai org letak nilai atas persahabatan..

jumie berkata...

byk suka duka kenangan ms d UiTM dulu......... smga persahabatan ini kekal dunia akhirat...

BIONIC WOMEN berkata...

kak jumie:
amin..kekal lah hendaknya...
UiTM dihatiku..hahaha