Jumaat, 8 Oktober 2010

WELCOMING MY PETIT

kamu berdua...........
khidmat kamu tidak lagi diperlukan. Mulai saat ini, kamu diberhentikan kerja.
U r fired!!!!! kata Donald Trump
(kalau bernasib baik, kamu ditukarkan ke Kelantan atau Pahang)

Itulah nasib yg menimpa...


mereka berdua ini..
hehe




Kerana mama dah ad ni...


Give a big hand as a warm welcoming to my new PETIT


Semalam technician datang fixed it


my dear Dhiya seperti biasa ler duk sibuk kan??



 Mereka2 ini juga telah dibuang kerja..
hahaha

 Dah siap masuk kotak semula
saper nak beli????
lelong..


 Cantik kan???
Memang berbaloi2
nnti mama cerita tentang kebaikan dan kelebihan PETIT by COWAY ni..


Pasang COWAY ni selepas penapis air JOVEN kat sinki mama tu rosak
Tahun ni banyak toi barang rosak kan???




Nota kaki:
Tengah xcited dengan gadjet baru..
* tunggu tau entry tentang COWAY nih....

3 ulasan:

T@sh Sch@ berkata...

jgn buang!!!

jualkat mudah.my

Diyana Zulkifli berkata...

hah eilyyy!!diyana n suami pun agak terpengaruh dah ritu.mmg nyaris2 nak zass kad kredit nak beli menatang alah petit neh.keh keh.tp bile buat meeting suami isteri.tangguh dulu ke tahun dpn mungkin..haha.memang berbaloi je rs klu beli.huhu..nak jugak.nak jugak

wan nurul hezrina abd halim berkata...

best nyer bende alah tuh.hehe