Isnin, 11 Oktober 2010

KALAU BUKAN MEREKA, SIAPA LAGI??


Kadaan kabinet dapur ni, memang dah camni masa mama masuk rumah ni.
(Semakin hari semakin tenat, dah hari2 bukak tutup, semakin roboh ler ia)

Memandangkan pihak2 maintenance yg bahagian baiki2 kerosakan 
ada berkampung kat kuarters ni 
so papa pernah ler g wat aduan tentang kabinet dapur yg mencacatkan pandangan ni..

Nak tahu dowang jawab aper...

"Kerosakan perabot dan tandas, x boleh baiki... kerajaan x bagi peruntukan"
Laaa...gitu plak kisahnya..

Untuk pengetahuan, tandas bilik air utama umah ni pun teruk, 
syiling dah hancur sebab leaking dari rumah atas..huh


Nota kaki:
Nak baiki sendiri, masing2 buta kayu...kompom akan jadi labu yg tikus baiki..haha

5 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

alahai...dh tu kena ganti sendiri la yer..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENU 101010

BIONIC WOMEN berkata...

nabilah:
tu la..kalau x ganti sakit mata..kalau ganti sendiri, buatnya esok lusa pindah, ugi plak..hahah/kedekut kan??

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

uiksss...dah kena ganti tu...uzur benar nampaknya...

BIONIC WOMEN berkata...

ibu damia:
tu la kak ayu...memang kena ganti dah. nampak gayanya kena buat sendiri ler..macam x adil ad jugak kan..org yg dapat rumah ok, best ler.yg dapat rumah teruk macam ni??kena kuar duit sendirik..rumah lama tingkat 5 dulu semuanya ok..huhu

Tanpa Nama berkata...

rasanya..kuates kerajaan ni bederet org mohon, patut bersyukur dapat duduk, bln2 murah sangat2, dh dpt tu kalau bende sikit2 tu pejam mata aje,baiki ajela, takkan nak berkira kot, semua nak panggil mentenen buatkn..kabinet kenala cantik barula masuk dengan Coway yg bukan main lagi tu..kn..hehe..just opinion.