Selasa, 26 Oktober 2010

NILAI X PENTING, YG PENTING IA DARI SUAMI TERCINTA


Mama dapat something from papa
dan mama sukakannya.

walaupun nilainya xder sampai beribu riban, berjuta lemon
tapi yg penting ia dari org yg kita sayang

dan

mama terimanya dengan hati berbunga2


to my lovely kanda:

time kasih..
kata2 x dapat menggambarkan perasaan ini





Saper x suka kalau tetiba dapat hadiah kan???




Nota kaki:
Papa kata utk wat basahan........insyallah hari2 akan kusiram ngan air paip..hehehe

11 ulasan:

nurulazham berkata...

mesti eily tgh senyum sampai ketelinga sekarang nih.. ;)

BUNGA berkata...

wow.. bestnya.. :) :) :)

mama rifQy berkata...

suke sukeeeee!!

aS_c0mei berkata...

wah wahhh....tipu la tak sampai ribu ribannnnn.tipuuuuuu..akakakakak...

kalau yg ni wat basahan,yang mana plak buat hiasan?*larikkkkkkk

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

uikss...brg kemas pun ader buat basahan????hehe...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

UUUIIK dasyatnyer..btulker tak beribu..hehe emas dah naek rega skung..bestnyer dapat emas.bernilai g2..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

luper anya hadiah untuk aper ek..kalau buffday nak wish nie=)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

woooweee.. beshnyer..
mesti mood riangria la ni.. hihihihi, pepun tahniah prend!

BIONIC WOMEN berkata...

nurulazham:
memang semyum sentiasa...
dapat rezeki bergolek, saper x suka


bunga:
:)

Mama iqy:
kita ag suka tau....


ibu damia:
wat pakai ari2 ler maksudnya...
org bagi kita amik kan, kak ayu.



As:
Rinduler kat ngko, balik mesia bukan nak jengok aku.hempeh
maner aku tau rege dia..namapun hadiah, beb.
Yg wat hiasan, yg ada dalam kedai habib tuh..hahahahahha
emas kat Doha mahal x?



wan Nurul HEzrina:
Xder besday, xder paper pun..hadiah tetiba...
mungkin sebab gangguan aritu kot, hubby xnak sedih2..
nnti saya g timbang kat kedai emas ek..hahaha..
daya xtau pun hubby beli..dia siap antar guna courier ke rumah..huhu


Leily:
time kasih...
memang hati berbunga2 nih

ann @ hatiberbunga berkata...

wah.. klau gaya camni bleh wat basahan je, makanya gaya lain utk wat hiasan mesti lebih silau mata. hehe..

BIONIC WOMEN berkata...

ann:
xder pun ann..yg ni wat basahan yg ni jugak wat hiasan..hahahaha