Isnin, 25 Oktober 2010

TELAN AIR LLIUR BANYAK KALI..SAMPAI SEBU PERUT

HUHUHUHU...
entry agak sedih

Mama dah terbekenan kat something
tapi..nampaknya terpaksa telan air liur banyak2
kena kerling sebelah mata sajek...
air mata dah nak berlinang ni, dalam hati sebak sedikit.

huwaaaaa...huwaaaaa.....huwaaaaaaaa..huwaaaa
(tanpa sabarnya, tanpa malunya menangis sebab x dapat nak rembat menda tersebut)




Sangat terbekenan kat beg iniiiiiii
sangat kiut hokeh...









Fossil Ari Patchwork Hobo - multicolor
Harga:RM3++

Beg ini boleh di dapati di

Secretbargain.blogspot
(banyak beg cantik2 kat sini woooooooo)

harga sebenar pun leh tengok situ ek..
Papa kata budget bulan ni kureng ler...xleh membeli diluar kawalan
Deepavali nak balik Pahang, Raya haji balik Kelantan..banyak guna huit..huhuhu

Tapi papa...wat melaram masa raya haji cantik ni tau (bodekkkk...jgn x bodekkk)


pastu kan terbekenan jugak ngan sling bag ni



Relic by Fossil Crossbody (Plaid)
harganya: RM1++

murah jer papa....murah pada yg atas tuh..
dapat yang ni pun xper..huhu

kalau dapat ke-2nya....1000 juta lemon lagi sukaaaaaaaaaa
aaaaa
(tamak haloba x ingat dunia)










Coach Purse 13834 Signature Pop C Groovy Crossbody Bag

Dulu berkenan amat yg ni
tapi baru nak bodek papa, tengok dah ada org booking...
ni ag mahal tau..tengok brand ler
so buat2 lupa jer la..ek





Nota kaki:
* entry ni xder kaitan dibayar utk publisiti yea..hanya entry membodek laki sendiri
maner la tau dia terbuka hati nak beli kat bini dia ni.

*papa...tolong ler baca entry ini

8 ulasan:

Diyana Zulkifli berkata...

huhu.wah.klu diyana,mmg pasang angan2 ja lah.tak mampu..tak mampu sbb handbag dah dua!kene pk 2 juta kali klu nk beli brg utk diri sndiri.hehe

Diyana Zulkifli berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

hahaha...bodekk.bodekk...tapi kalau beli beg tu memang berbaloi sebab cun banget...terutama yg first tu..huhu

BIONIC WOMEN berkata...

Diyana:
Sebab kurang kemampuan ler nak bodek en.somi ni Diyana wehhh...ish..kalau ikut mampu, diyana ag mampu..eily ni ag ler, x kijo mak ni aiii..


ibu damia:
shanntekkkk kan kak ayu..me sukaaaaa...

MRS. K berkata...

hahaha.. kite pon ada tengok blog ni.. lawa beg fossil tu...

BIONIC WOMEN berkata...

Mrs.k:
lawa kan???lawa kan??? ni ag bersemangat nak bodek nih...

Momma Mia berkata...

huhu best nya
semoga lakimu pun tergoda tuk membelikan
heheh

BIONIC WOMEN berkata...

momma:
amin...tergoda ler hendaknya..hehehe..