Isnin, 2 Ogos 2010

ANJUNG SELERA :)

Bila hari isnin jer..kebanyakan blog kengkawan sume post entry masak memasak di ujung minggu...
Maklum ler ujung minggu waktu bersama keluarga kan? kan?kan?
Ader resepi yg buat perut mama berkeroncong...terliur tengok dowang post gambar2 masakan gitu...x kurang jugak yg guna DSLR effect sampai nampak ag menggiurkan lauk pauk dowang..

Mama pun nak post entry tentang menu-menuan  jugak ler...let's picca do the talking..hahaha
(cisss...x senonoh..meniru)

Ikan kembung goreng berlada

Sup sayur feveret Dhiya

Sotong kunyit

(sotong ni mama goreng ngan kunyit dan santan... goreng sampai kering..jgn lupa daun kunyit nyer)

Itu ajer...xder yg menarik pun...

Selamat menjamu selera kengkawan...skang ni lunch hour

Nota kaki:
Semalam nak buat sotong sumbat kononnya...tapi sampai jer umah lepas merewang..
sotong ntah ke maner....kuali ntah ke mana..huhuhu..pepaham ler u oll sumer. :P

6 ulasan:

MRS. K berkata...

i pose...

Amni berkata...

saya pose jugak..=P akak, letak banyak2 lagi resepi.. nak belajar.. t hubby balik nak masakkan untuk dia.. wahhhh...

T@sh Sch@ berkata...

adoyai ... kecur liuq!!!

Mama Hanim berkata...

walla..hehe..

BIONIC WOMEN berkata...

mrs.k: selamat berpose ye besanku...kuikuikui


Amni: akak ni bukan terer masak pun adik oiiiii...men redah ajerrrr

tash scha: kalau nak nnti akak pos guna pos laju..kuikuikui

Mama hanim: sempoi jer...itu jer yg ada kat umah..

nabilah_2908 berkata...

ghamainya org puasa hari ni..huhu..

sy tk puasa...tp lapar...lum lunch lagi...huhu..

sedapnya tgk sayur tu....(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUSY MONDAY