Selasa, 17 Ogos 2010

HARI PISANG SEDUNIA

Juadah berbuka semalam adalah juadah kemaruk pisang.
Tetiba mama ni macam kering idea nak wat aper..
Pastu kan ase teringin sangat nak berbuka ngan pisang goreng..
Papa kata, kenapa la dalam bebanyak kuih mama leh nak makan pisang goreng? 
Jawapannya...sajerla, dah ase nak makan...buat ajer laaa..hehe
Seb baik buatkan???/bukan beli

 Crunchy2 pisang goreng...

Pastu siap buat lepat pisang

 Pisang lagi kan?
Tapi lepat ku itu, daunnya x sempat cantas kat pokok..hahaha
Xder maknanya, x cukup masa nak melipat daun tuan2 sekelian...nanti budak kenit tu duk nyibuk plak

Seb bek ler lauk pauk xder berunsur pisang kan?
 Tomyam campur
+
taugeh goreng + tauhu
+
Ikan goreng berempah

Yg lain tu x sempat nak snap..siap hidang jer azan pun berbunyi


Nota kaki
Nak makan asam gumpal yg mak buat...calling2 mak..please datang

4 ulasan:

MRS. K berkata...

sedapnye lepat!!!!!!!!!!!!!!!

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

dah lama tak makan lepat...huhu

MrS. F!zA berkata...

i like lepat!!!!!!!!! mak suka sgt buat! adui tetiba kempunan neh!

BIONIC WOMEN berkata...

Mrs.k:
Nak ker? meh nak pos..hehe

Ibu damia:
kat johor xder lepat ker, kak ayu?

mrs.Fiza:
Kalau bungks dalam daun pisang tu ag best kan...daun pisang mahel ler kat sini..hadusss