Isnin, 23 Ogos 2010

KAU IDOLA KU

Sebab kan idol dia tu lah, mama or papa terpaksa tido seawal 3pg tiap2 hari..
haaaa...awal katanya
Sebab kan idol tu ler, dah semua barang kat bilik tu nampak itam merah jer
Sebab kan idol tu ler, duitku melayang sokmo...

Dhiya dan Mickey mouse..
Gambar kenangan bersama idola tersayang..hehe

Dhiya memang addict ngan mickey mouse ler..
Hari2 nak tengok mickey mouse sampai kul 2, 3 pg
(x ngntuk plak budak ni..)


Ari2 nak pakai baju mickey mouse (baju tido terutamanya)
Kalau xnak mandi ker aper, pujuk jer ngan ayat "pakai baju mickey mouse nak?" 
mesti laju jer..

cawan pun mickey mouse..kalau wat dalam cawan len xnak minum

Antara koleksi buku mickey mouse..tu blum termasuk drawing bock, colouring book yg semuanya mickey mouse

Membaca x pandai ag...tapi majalah mickey mouse clubhouse tu banyak dah kat rumah
kalau g kedai buku ader jer yg baru..mesti mama kena bayar punyerlah..
Huhu...

Dengan minnie mouse ksayangan

Kat bilik Dhiya banyak dah mickey mouse
Cadar, bantal, buku, sotf toys..sumer mickey mouse
(yg ni salah mak bapak dia kot ngikut sangat)
sebenarnya itu sebagai dorongan utk Dhiya tido bilik sendiri..
skang dah nak asing bilik


Nota kaki;
Barang2 mickey mouse agak mahal anak oiiiii, kopak mama hang..hehe..tu Dhiya duk merengek nak beg galas mickey mouse plak. Gi rantau panjang ritu melilau cari, xder la plak

5 ulasan:

Nad @ MamaZakwan berkata...

sejibik cam zakwan!
tp zakwan bleh kontrol lagi la kot..maybe sbb zakwan kecik lagi..kalu dah besar cam dhiya, sure mintk2 smpi guling2 jugak, huhu!

beg galas mickey mouse, papa zakwan belikan kt uptown shah alam jek, hehe :)

MrS. F!zA berkata...

uish..selalu gugurl suka barbie doll.. hehehe

nmpk gaya baju basahan n jalan dhiya bykla baju mickey mouse eh..

BIONIC WOMEN berkata...

Nad:
ohhh ada kat uptown shah alam ek? nak g cari ler...yg ori mahal sangat ler, x padan ngan kecik..huhu

Mrs.Fiza:
kami kan x pernah ajar pun Dhiya suka kartun, masa kcik2 baju Dhiya sumer motif bunga or geometri jer...tapi ntah dari mana minat Dhiya ni datang..huhu
Baju memang banyak ler mickey mouse..kalau nak g soping jgn ler nampak baju mickey mouse, kompom xnak baju lain..huhu

MRS. K berkata...

nasib la hadif tak suke tengok karton kat tibi.. hehehe

nabilah_2908 berkata...

hehe..mcm2 ragam budak-budak kecil nih.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak
APA CERITA HARI INI