Khamis, 26 Ogos 2010

KAD RAYA PUN MESTI ADA GAMBAR TU.......

Semalam Dhiya beli kad raya untuk diantar kat tok, aki, tokma dan Ummi kat kampung
Cantik tau kad raya Dhiya...
Dhiya suka sangat ase sayang jer nak pos..haha

Haaaa...comell x kad raya ni?
Mickey mouse tu bagai satu bonus utk Dhiya..hahaha
Sudah kemestiannya

Mama dah siap tulis nak pos

Saper nak kad raya cumell ni?????
Bagi alamat nnti Dhiya duh mama pos..hahaha

6 ulasan:

MRS. K berkata...

kad raya ben 10 ado? hehehe

nurulazham berkata...

hehe..
dhiya..dhiya..
tetap dgn mickey mousenya!

Wansteddy Tales berkata...

Wah... memang tegar kartun ni >< saya plan nk buat kad raya peribadi. tp tadi tokey printer kata amik masa nk siapkan. nk pos lagi... huhu... tgu next year lagi la ><

Lelord berkata...

wahhhh bestnya...dah lama x jumpe kad ya. masa kije dulu ade la kad raya bank huhhuuuu

nabilah_2908 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nabilah_2908 berkata...

ala...la...cute jer kad raya tu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DURATUL JANNAH