Jumaat, 20 Mei 2011

HUTANG LAMA TERLANGSAI SUDAH

Lama betul mama berhutang kali ni..
bukan hutang duit ni, hutang hadiah...huhuhu..Hadiah GA Dhiya aritu lagi
Hadiah utama jer blum pos, hadiah 4 org yg lain tu dah lama selamat diterima

Sebab musababnya....
Hadiah utama ni kena redeem kat stokist....
masa mama redeem tu, barang tu xder stok, lama betul nak tunggu dapat stok.
Nak cari kat lain, mama dah potong point mama kat stokist tu..
Lagipun stokist tu dekat jer ngan rumah, mama boleh jalan kaki gi amik.hehe
Bila barang dah sampai, ada plak insiden lain yg buat hadiah tu terbengkalai..

Tapi mama dah maklumkan kat tuan pemilik hadiah tersebut.
Alhamdulillah dia paham....
Paham2 pun, dalam hati mesti ler ada rasa x sabar jugak kan..
teruja tu mesti ada

So dengan entry ni, mama nak buat peromohonan maaf terbuka kepada DIYANA
dan juga ucapan terima kasih kerana memahami situasi dan sabar menunggu....

Ni hadiah Diyana
tracking no: EM167879819

Alhamdulillah dah selamat pos dah..tunggu sampai jer..semoga semuanya selamat

Rasanya sepanjang membuat GA ni, kali ni paling lambat mama pos hadiah
dah ler masa nak announce dulu pun lambat sbb ada masalh ngan intenet.


Nota kaki:
Sangat lega rasanya bila janji dah langsai, dan tidak lagi buat org tertunggu


Amirah, hadiah tunggu dalam seminggu lagi yea.sowi,,,,,hehehe

6 ulasan:

Diyana berkata...

hehe.tq eily ;).tkpe lmbt ke cpt,i x kisah la u :D.anyway mmg teruja pn nk tggu parcel sampai...hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

selamat menanti kepada semua pemenang, gambo dhiya kita pinjam tepek kat blog kita tau...ampun ya

amirah berkata...

takpela eily..sy pun terkejut saya ke org nya itu..haha..dun wori..

mamalieyna berkata...

waaa syoknye jd pemenang tu, mesti tak sabat menanti hadiah sampai di tangan...hee~ takpe lmbt2 pun janji kita maklumkan awal beserta sebab musabab..mesti pemenang faham.. ^_^

Amy Syaquena berkata...

wah bestnya dapat hadiah anyway tahniah kepada yang menang..

Lelord berkata...

hhehehee ritu kita ada kol mak, dia kata ada mcm2 hadiah kat umah.

salah satu dr eily a kot kan
tq yek