Isnin, 9 Mei 2011

SEBELUM DAN SELEPAS

Kalau tengok gambar sebelum tu agak ler sakit mata.
kanda a.k.a papa suka letak barang kat tempat yg paling senang dia nampak
dan paling senang nak ambik
ok lah kan tu, at least xder ler menyusahkan mama nak mencarikan utk dia.
tapi mata mama ni mana leh tengok pemandangan yg kurang selesa tu..hehe


xder ler bersepah sangat hokeh..
semuanya kat tepi pintu..helmet senang nak amik 
hari2 guna kan?? raket badminton ngan payung pun camtu.

Mama pun aper ag, cari solution yg terbaik agar pemandangan lebih selesa
dan dalam masa yg sama tidak memudaratkan mama utk mencari2
kalau mama simpan kat lain nnti, mulalah semua menda x jumpa..hehe

so....mama buat tranfomasi...
kita bertukar2....bertukar......nak tau jadi camner??????































Kemas x?????kemas x??
Helmet dalam ottoment tu, payung dah ada bekasnya.
raket badminton pun kalau papa x guna letak dalam tu jugak..

Puas hati skit mama, mata pun dah kurang menjeling2 ke arah itu..haha
Pssssssssssssss: sebenarnya nak tunjuk bekas payung baru...cantik x? hikhik


nota kaki:
dah ada bekas payung ni, baru perasan payung dalam rumah tinggal 1 jer, dalam kereta ler nih. huh
papa kata, pasnih giler nak wat koleksi payung ler plak tu..wakakakah. kena sejebik atas dahi.

5 ulasan:

MRS. K berkata...

payung avon cantik²..

Diyana berkata...

hmm hehe.kreatif2x!! ^^

mamalieyna berkata...

waah cun2...bagusnya idea..hehe..sedap mata memandang.ihiks.

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

ada ura2 nk beli payung baru la tu yek

Jiran ooo jiran

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

cantik payung tu kenan la plak