Isnin, 27 Jun 2011

GAMBAR ANAK JIMMY SHANLEY YG SANGAT COMEL

Baca dalam beautifulnara cerita tentang anak perempuan Jimmy Shanley
tapi ada jugak baca entry yg Lisa ada annouce kat Mari Menari semalam ek???
Tapi mama x pulak nengok Maghi Menaghi tu

Baby ni dilahirkan dengan berat 2.2kg pada Jumaat lepas
di Putra Medical Centre, sungai Buloh
Di beri nama Zahrah Shanley

gambar anak jimmy shanley
Zahrah Shanley
comel sungguh....

Okey...sebelum kita baca kata2 Jimmy shanley...
Meh dengar kata hati mama yg memangis sedu sedan ni
Buat seorang ibu yg teringin sangat menambah cahayamata....
tengok baby2 yg comel sangat macam ni, sangat ler menyentuh perasaan
Tambahan bila bayangkan ape yg sebenarnya akan baby ni lalui di dunia
Mama kekadang rasa cemburu tau. cemburu pada mereka yg Allah bagi rezeki
(bukan cemburu yg penuh hasad dengki tu..x mo, xmo, x baik)

Harap kehadiran insan tulus mulus ni, 
dari wajah yg penuh kenaifan, penuh kesucian, penuh keajaiban
membuka pintu hati ibu dan ayah Zahrah, mengenal semula erti kehidupan
memperbaiki semula segala kekurangan dan kejahilan
membetulkan semula segala yg silap dan pincang
sesungguhnya anak itu adalah jambatan ke syurga....
Amanah yg Allah beri tuk kita pelihara sebaik yg mungkin...

Jom baca plak luahan kata2 JImmy yg juga menyentuh hati

Sudah 31 tahun saya menunggu untuk memangku bayi sendiri dan alhamdulillah, saya sangat bersyukur dengan kurniaan Allah ini. Saya berharap Zahrah menjadi anak yang solehah dan berbakti kepada kedua ibu bapanya. Saya sudah membuat keputusan untuk menjadi bapa sepenuh masa untuk anak saya dan bekerja dari rumah. Cuma pada hari Ahad saya akan keluar untuk mengendalikan program Gala TV Plus di Astro Awani


Segala yg buruk kita jadikan sempadan, yang baik jadikan teladan


Nota kaki:
Sesungguh setiap yg berlaku itu ada hikmah yg tersembunyi.
Percaturan Allah untuk hambanya adalah sebaik2 percaturan.

12 ulasan:

eima berkata...

keciknya baby...2.2kg je ...

alhamdulillah sehat...mak pak baby tu berbaik ke??

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

hrp isteri dia berubah hati..

Rabu tanpa kata

Salina@IbuAqil berkata...

Alahai!!! Tiba2 rasa sayu.. Selalu kalau ada krisis kecil2an suami isteri anaklah yg jd penawarnya.. Semoga mereka pun mcm tu.. :)

amirah berkata...

betul la eily..harap dorang berdua kembali ok lepas ni..kalau tidak kesiannya baby yg tak bersalah ni..ala, eily, usaha lagi..insyaAllah nanti ada rezeki okay

Lelord berkata...

comelkan, bb ni lagi kecit dari najlaa...huhuhu najlaa dulu 2.45kg jek

Papa Mifz berkata...

wah nak jadi bapa sepenuh masa yer...

mamalieyna berkata...

itulah kan...tgk wajah mulus baby kecil ni, terbyg masa depan dia..

Insyaallah..setiap perkara pasti ada himah disebaliknya..hrp baby comel ni, dpt membesar mnjd anak solehah spt kata2 Jimmy tu..

buat kamu..Insyaallah..ada rezki nanti tau..Amin...

MEL HASLINA AMIR berkata...

kesian pulak kt baby tuh,,tp rsnya bini dia syg lagi kat jimmy tu,,kalau x,xkan dia bg letak nama shanley kat belakang nama baby tuh,,,harap dpt b'baik semula,,ntahla ape sbnr yg jd kita x tahu,,Kan?
mama lelord:anak sy plk besar2,,penat mummynya,, smua 3.6kg ke atas,,yg no 2,,4.1kg,tp brsalin normal

mama rifQy berkata...

Eily..sabar ye..insyaALLAH nanti eily pon akan dapat baby baru..adik Dhiya!!!

kayyana berkata...

meremang bulu roma yana bc luahan hati eily dan jimmy.. rasa mcm nak menangis je.. sob sob sob

kayyana berkata...

eily, setiap ape yg diberikan kepada kita ada sebabnye.. mungkin tuhan nak eily keje dulu, cr duit lebih bru tuhan bg lg cahayamata.. sekurang2nya eily dah ada seorang cahayamata yg comel dan bijak kan.. mungkin lepas eily dan suami dah ade rezeki lebih tuhan tambahkan lagi rezeki eily untuk dpt lg satu cahayamata... =)

...sWeeT uMi... berkata...

comei je bb dia..nyenyak tido...aman je wink wink wink