Isnin, 27 Jun 2011

MAT KACAU vs BADUT

Selama ni mama dok pelik ngan Dhiya..
Kenapa kalau tengok badut dia panggil Mat kacau
Kalau tengok secara fizikalnya laiin bebenor..badut penuh dengan kaler
si Mat kacau tu plak hitam putih jer..
Kalau dalam cerita, mat kacau tu asyik kacau orang jer kijernya
badut plak bukan begitu fungsinya..huhuhu

Tapi sekrang mama dah tau kenapa.....
Ni semua gara2 pengaruh tv yea kengkawan.
Pengaruh kartun powerpuff girls...
x percaya jom layan video u tube di bawah


u oll tengok dari minit 1.00- 1.40 jer ek..
nak tengok semua pun x salah.hehe






Nak kata aper ag kan????
TV merupakan guru terhebat kanak2 di zaman cyber ni..huhu


Nota kaki:
X paham betul kenapa Dhiya gila sangat kat kartun POWERPUFFGIRLS ni..

8 ulasan:

amirah berkata...

kalau gegirl memang suka ngan powerpuff ni kan

.:Mama Dhia:. berkata...

dhia suke upin & ipin..
walaupun dah berulang kali tayang kat tv..
tp masih menjadi pujaan..
& satu lg..timmy..anak kambing biri2 tu..
sampai ikut nyanyi sekali theme song timmy tu...
hehehehe..

r|nA @ ja|j|na berkata...

eh, kalau powerpuff ni peberet katun, ehehe..tp dululah, time belom kawen..bile dah ade anak, nurun kat anak pulak..

Amy Syaquena berkata...

aduh pakai stremyx pun x leh buka nie huhuhu

mama rifQy berkata...

Tv mmg pengaruh yang sgt kuat untuk budak eily!!!!!

MRS. K berkata...

kalau si hdif smua katon die suke

kayyana berkata...

budak2 eily.. mmg cepat sungguh terpengaruh dengan tv.. mmg kite tak boleh nk ckp ape lah. cume kite kene pantau la jgn die tgk yg bukan2. hehehe

...sWeeT uMi... berkata...

tu la mama, kalu nak ajar ttg pelajaran, guna tv la yg paling berkesan, cepat jek diorg ni bljr, btul x mama?hihi