Rabu, 22 Jun 2011

TERIMA KASIH ALLAH ATAS NIKMAT 2011

Tahun 2011 memberi seribu 1 makna buat kami sekuarga
tahun yg Allah limpahi kami dengan rezeki dan nikmat x terhingga
Alhamdulillah..syukur yg x kehadratNya

Kami di beri nikmat kesihatan yg baik..
Alhamdulillah buat 6 bulan pertama 2011 ni
Kami sekuarga belum pernah sakit, demam, selsema or batuk
Dhiya pun x pernah demam atau selsema pun lagi, dia sangat sihat tahun ini.
Pendek kata memang  save budget bahagian blaja klinik..hehe
Alhamdulillah....Semoga nikmat kesihatan ini tidak Allah tarik dari kami


Dalam masyarakat cina, jade peach ni membawa erti
longevity and good health (belajar boleh percaya jgn)


Selit sekeping gambar budak yg sihat.dan semakin panjang akal


Tahun 2011 jugak, genap papa mengajar 10 thun
Alhamdulillah, tahun ni naik ler grade papa...
Then tahun ni jugak papa dapat sambung belajar,
Aminnnnn...impian papa dah tercapai...

Tahun 2011 jugak, mama dapat kerja...
X sangka dapat kerja sebagai goverment servant
dah setahun lebih mama gi temuduga...sampai dah hampa dah pun
selepas temuduga tu memang x pernah apply aper2 kerja pun
tapi rezeki Allah tu di mana2...
Alhamdulillah syukur padanya..kerana sentiasa membantu kami.



Semoga nikmat kesihatan dan nikmat dunia yg kami perolehi ini,
tidak akan melalaikan kami dari bersyukur padaNya..


Nota kaki:
2011 Jugak first time mama dapat cash out nuffnang..Alhamdulillah


Allah itu sentiasa mendengar dan memahami rintihan hambanya..kembalilah padaNya
Mohonlah petunjuk dan kasih sayangNya..

16 ulasan:

Wansteddy Tales berkata...

Tahniah Eily, Alhamdulillah murah rezeki eily sekeluarga. Selamat menyertai warga gomen :) Wan juga warga kerajaan.

zaidah berkata...

alhamdulillah...rezeki Allah...

Diyana berkata...

Alhamdullillah.dah tahniah dear..insya allah, pasni menyusul rezeki anak pulak.diyana doakan.;)

Citarasa Rinduan berkata...

suka sangat2 bila kamu sklrg suka

dan dhiya mmg bertambah cerdik

dinor's family berkata...

tahniah n selamat mnjalankn tugas...ibu tahun depan nak bsara dah nak bg tumpuan pd anak2 pulak...

amirah berkata...

syukur...moga terus dilimpahkan rezeki yer..

mummysyafie berkata...

alhamdulilah dear..selamat melapor diri sebagai kakitangan awam. :)

ibuayahdamia berkata...

tahniah...2011 penuh bermakna kan..

moga2 tahun akan datang pun bertambah lagi rezeki daripadaNYA...AMINN

Puanbee2 berkata...

lama jugak tu ... tunggu dapat kerja kan..

Amy Syaquena berkata...

Tahniah dear , amy tumpang gembira juga , pasni kalau amy ada urusan di putra jaya leh la jumpa awak ye..

Izzlorna berkata...

syukur alhmdllh utk sis sekeluarga ya....
sy jugak yg masih ternanti2 nk keje gomen ;p hehe.....

kayyana berkata...

alhamudulillah.. semua ni rezeki eily.. tahniah sebab dapat keje tetap.. tp sepanjang yana menjadi pembaca setia blog eily mmg yana tak pernah baca pun pasal dhiya demam atau sakit.. nampaknya eily seorang ibu yg hebat... semoga 2012 bertambah lg rezeki buat eily sekeluarga..

MamaRifqy berkata...

Tahniah eily!! mmg rezeki buat eily sekeluargaaa!!!

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

syukur dengan rezeki yang dikurniakan...amin...

kayyana berkata...

lupe nk tnye eily... erm... eily dpt jawatan ape ek..? lapor diri kt mana?

...sWeeT uMi... berkata...

alhamdulillah,umi tumpang gembira tuk mama (^_^)