Khamis, 23 Jun 2011

TULISAN SITI NUR HALIZA

Bebaru ni papa ada ler tanya mama,
pernah tengok x tulisan Siti Nur Haliza?
Mama macam blur, pelik ler kan, naper plak tetiba jer laki aku ni?

Pastu papa pun amik 1 kertas then tunjuk kat mama...
Kertas tu merupakan karangan yg di tulis oleh Siti Nur Haliza..

x percaya???? tengok ni



boleh tahan tulisan...huwahuwahuwa




Ni adalah tulisan anak murid papa yg bernama Siti Nur Haliza
bukan tulisan Dato' Siti Nur Haliza hokeh...
Antara anak murid yg papa pertama skali ingat namanya
sebab nama dia 'Siti Nur Haliza'...hahahha

Tahun lepas ada anak murid nama Anwar Ibrahim..
Memang bapa budak tu fanatik Anwar Ibrahim..


Nota kaki:
Kalau kita tengok tulisan kita ms sekolah rendah dulu mesti gelak guling2 kan?

17 ulasan:

eima berkata...

ni kes mak minat ngan dato' siti la nih .. hahaha
ingat kan bebetul tok ti nye tulisan tadi

MrS. F!zA berkata...

hihihi naman pon update gak haitu tulisan siti nurhaliza student dia

puan nina berkata...

haa..betul2..tulisan sek rendah sy x lawa.hihi.mcmla skrg tulisan lawa =P

dinor's family berkata...

tau xpa mst tulisan time dolu2 cam cakar ayam kn...tp skrg pun tulisan ibu idak le cantik benar...boleh dibaca ja....

Citarasa Rinduan berkata...

ingat dato ct betul2...
heheheh


PS: tulisan kak ayu mcm cakar ayam jer.. hodoh.. hahah

kayyana berkata...

hahahaha... mesti glamour budak tu kan.. hehehe..

Wansteddy Tales berkata...

adoyai... terkena haku! hhahahaaa... kat kg wan pn ada sorg budak anak org asli bernama Siti Nurhaliza. Orangnya comel sngt :D

Salina@IbuAqil berkata...

Comel betul tulisan dia.. Teringat surat layang pertama yg ibu bagi pada opah Aqil.. Ini ler rope tulisannya.. Nasib opah faham isi kandungan yg cuba nak disampaikan.. Mama nak tau apa ibu tulis dalam 2?? Hikhikhik mintak belikan patung Barbie.. ;op Sampai sekarang opah ingat lg surat anak dara dia ni.. Tp sayang surat tu dia lupa dah letak mana.. Kalo x bleh wat entry kan? Ngeh3!!! Sok lusa mst ibu plak terima surat layang dari Aqil Naim.. ;o)

Lelaki Ini berkata...

adeyh2!
nak buh nama anak siti nurhaliza gaks la!
hahah!

dyea irdina berkata...

jgn pas ni ada anak murid nama justan bibler plak...hehhehe tp cntik tulisan siti nurhaliza tu..hahhahaha..

eB ezrin berkata...

ha ha ha, ;p

Amy Syaquena berkata...

hahahaha tertipu sudah ingatkan siti nur haliza la tadi hehehe..

amirah berkata...

hihihi...comel! fanatik betul mak dia dgn siti ek..

mummysyafie berkata...

mesti mak dier peminat Tok ti kan. hihihi...dan mesti dier comel macak Tok ti gak.

MamaRifqy berkata...

hehehee.tulisan mase kecik duluu..jangan tak caya eily..na gerpilih tau masuk pertandingan tulisan tercantikk wakil sekolahh!!ahahahaaaa..tapi kalah

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

namanya siti, tapi bukan siti ingatkan betul2 tadi, rupanya anak murid papa dhiya ek

...sWeeT uMi... berkata...

dah agak da,ni mesti nama yg seiras ni hehehe