Isnin, 13 Jun 2011

NASI KERABU PENAMBAT SELERA

sebelum balik bercuti ritu sempat ler buat nasi kerabu
yelah, dah agak kerap papa tu asyik cakap lama dah x buat nasi kerabu
kang kalau dah balik kelate, xder maknanya nak pandang nasi kerabu bini kan?
Kompom ler nasi kerabu Kelate tu yg dipandang

So gigihkan jugak buat nasi kerabu utk insan tersayang..
(kiranya dah basi ler cerita ni, sebab cerita sebelum cuti ag)




Kali ni xder solok lada sebab gi cari lada kat kedai lada hijau abis
lada merah x best buat solok..huhuhu..
Keropok plak camner ntah x masuk dalam gambar
dah makan separuh baru teringat kat keropok dalam bekas
xkan nak wat presentation skali lagi kan??? x kuasa mak..haha

Presentation ilham dari ibuayahdamia ek..hahahhaa..
tapi masih x mahir ler nak amik gambar cantik macam tu
lagipun kamera x power sangat..hehe
Nak tengok nasi kerabu kak ayu?????


haha..cantik gitu..kamera canggih beza kan ngan yg x canggih

Hajatnya nak buat lagi dalam masa terdekat ni..
teringin ler plak...mungkin buat utk raikan hari bapa nnti..


nota kaki:
Nak belajar camner warna biru tu cantik.(mama guna pewarna jer bukan bunga)
caranya..campur warna biru ngan sedikit warna merah..

9 ulasan:

eima berkata...

suka gak mkn nasi kerabu ...tp lauk terlur masin ngan ulam je ... ehh budu harus...yg lain tak mo.....

MRS. K berkata...

tapi i suke u punyer sebab ade telur masin.. heheh

etiey.com© berkata...

tak leh view gambar la... huhuh tap nasi kerabu memang sedapla...

eB ezrin berkata...

mkn ngan daging tuh mmg nalla ;p

Amy Syaquena berkata...

amy x makan nasi kerabu la yang , nasi dagang pun x cuma nasi berlauk je huhuhu~dah cuba makan tapi cannot go

Lelord berkata...

bestnya....nak wat tp xde budu la pulak ekekekkee alasan2 semata2

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

kita suka makan nasi kerabu, tapi suka yang pedas2, dulu tak pandai makan tapi sejak kawan pelawa sampai la ni suka...

mama rifQy berkata...

gambar dah lebih kurang sama dah!!! na baru start suka makan nasi kerabuu tauuuu

kayyana berkata...

yana klu g pasar tani putrajaya msti beli nasi kerabu.. sedap tau nasi kerabu die... erm.. die punye sambal yg best.. tp tak pernah lg try ngn budu.. sedap ker?