Selasa, 14 Jun 2011

TENGOK AARON AZIZ KAWIN

Balik kampung ritu sempat ler meraikan perkahwinan Aaron Aziz
Whattttt???? Mesti ada yg terkejut kan? kan?
Betul ker Aaron Aziz kahwin lain???
Jangan bikin kontroversi..hehehe

Alah sajer je mama nak hangatkan suasana..
sebenarnya mama meraikan majlis perkahwinan sepupu mama
Tapi mama mengusik adik sepupu ipar (ada ke istilah tu)..
Mama kata muka dia macam dia macam Aaron Aziz..hahaha



haaaaa..tu dia Aaron Aziz kita kena tol..hehehe
Macho x?

Ada gaya Aaron Aziz x????
Ada ler gaya bau2 bacang kan..

ngusik org baru dalam keluarga besar kami ni memang best
Dapat merapatkan lagi persaudaraan...
well utk adik sepupu mama Azieyan dan pasangannya Amir
Selamat datang ke Komuniti bini dan laki orang..hehe
semoga tabah menempuhi setiap dugaan dan cabaran dalam alam rumahtangga

Xceli majlis aritu meraikan 2 pengantin...
Adik sepupu mama jugak merangkap abang si Aziyan
masa tu buat majlis sambut menantu skali...

Selamat pengantin baru....
Amir + Azieyan & Rosdi + Siti 
Semoga kekal sampai syurga..


Nota kaki:
Tengok orang naik pelamin, gian terasa..hahahha..
sempat jugak ler berposing...dapat snap sekeping 2, tapi x cantik gambar..huhu.
Malu kat org yg nengok

9 ulasan:

Gieyana berkata...

ada sipi2 nk sama gak tue..neway selamat pengantin br utk diaorang..:)

MrS. F!zA berkata...

ekekeke..ada ada..gaya ada dah..pakai spec tu nmpk sgt sama..bila buang lari lah sikit..hihi

eB ezrin berkata...

slamat pengantin baru aaron ;p

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

merah nyer

Yang best tentang Julai 2011

Citarasa Rinduan berkata...

ad iras2..
cuma badannya kurang tegap..
heheh.
selamat pengantin baru utk ke 2,2 mempelai..

Cikyan bini MrRuffey berkata...

sapen ai taw!!hehe..minat gile kt aaron aziz!

zaidah berkata...

memang ade iras2 aaron aziz...selamat perantin baru

MamaRifqy berkata...

ade sipi2 sket!!! ehhehheheeee...merah menyalaa aaron !!!

kayyana berkata...

selamat pengantin baru aaron aziz.. hehehe =)