Rabu, 22 Jun 2011

IDAMAN SELALU

Dalam banyak2 jenis puding dan pencuci mulut yg pernah mama buat..
yg 1 ni memang laris ler kalau jual..hahahah
yg ni paling menambat selera bigboss



Puding roti karamel

Ni dah kali ke 4 atau 5 buat..
setiap kali itu juga papa makan ngan bersungguh..hehe
Suka sangat buat puding ni, selain senang jer nak buat..
Kalau buat memang sekejap jer abis..hehe

Puding ni resepi Kak ayu ibu damia



Nota kaki:
Rasa sangat berbaloi bila masakan kita dihargai sebegitu rupa.hehe

16 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

bleh la pos kt sini 1

Rabu tanpa kata

ziraziz berkata...

blh try ni...

dyea irdina berkata...

yummy yummy nampak teramat la sedap...mesti amik resepi ni..nati dah buat dyea tepet gambo dia kat blog okeh?

MRS. K berkata...

yezza....... bak mai skit..

Papa Mifz berkata...

uish sodap nih....kene suh wife cubo buat lah...

ibuayahdamia berkata...

wah..resepi kak ayu ni memang kegemaran papa dhiya yer..hehe...resepi campak2 sendiri jer tu...tapi memang sedap kan...

haruslah bangga dan rasa berbaloi2 masak kalau seisi keluarga suka masakan kita tu...hehe

Puanbee2 berkata...

aii nampak sedap kite kalau ade org buatkan pun suka makan bersungguh2 jugak hehe.. nk ajak bee sekali tk ? kikiki

MEL HASLINA AMIR berkata...

tergoda i..hu.huu

Izzlorna berkata...

wow..sedap sungguh sis :)
pndaiii yer akak wat...hehe

ct N honey berkata...

mmg sdp nampaknya ni..terasa penat kita membuat ni terhapus kalu keluarga suka makan apa yg kita sediakan..

Drama Stanza Cinta popular di Filipina
<a href="http://cthoney.blogspot.com/2011/06/sanggup-kah-ikuti-cara-ini-untuk.html” b> Norman Ujian untuk bakal Ibubapa. Adakah anda sanggup membuatnya?</b></a>

mamalieyna berkata...

bab2 ni kak eina tak rajin nk mencuba..alahai ruginye..nmpk sedap betul tu...bila nak singgh umah ntah...bleh rasa..hee~

kayyana berkata...

eily mmg suke msk2 ek.. sdap2 nampaknye... ntah bilelah yana nk pandai msk mcm eily.. hehehe

mama tisya berkata...

yum2..yum2....tk pernh try lg wt puding karamel

MamaRifqy berkata...

yumMMMMMMMM!!!! tak pernah try ponnn

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

nampak sedap, tapi kita memang tak minat kuih manis2 ni tekak tak leh terima la

...sWeeT uMi... berkata...

sedap nih...t free2 leh la umi try..thnks ye =)