Ahad, 10 Julai 2011

KRONOLOGI KES TAWAN TADIKA

Harian metro Jumaat, 8 Julai 2011


Berlakunya kes ni buat mama rasa berdebar, rasa berbalam2 jer hati
tambahan selama ni Dhiya sentiasa bersama mama. Ase x sanggup nak antar taska
Jangan ler benda x elok macam ni berlaku lagi..huhuhu
Sedih plak rasanya nak tinggalkan Dhiya ngan org lain..

Tapi kena kuatkan semangat, tabahkan hati..ini semua cabaran dan dugaan nih
kena berdoa banyak2 semoga Allah sentiasa lindungi Dhiya
(Doakan ibu tu kan sentiasa terbaik)

Nasib baik ler xder ape2 ngan kanak2 tukan..
tapi trauma dalam hati mereka, dalam pemikiran mereka x siapa yg tahu..
Sedikit sebanyak mesti menjejaskan emosi dan jiwa mereka

pssstttt: agak2nya apa yg suspek tu nak cakap ngan PM n TPM?????



Nota kaki:
Ya Allah yg tuhanku, kau lindungilah zuriatku dari kekejaman dunia, kejahilan manusia dan dari kejahatan syaitan...Aminnnnn

6 ulasan:

Diyana berkata...

suspek tu bawah pengaruh dadah.itu kali kedua dia pecah masuk tadika. 1st time die masuk salah 1 tadika area yg sama..ade kanak2 yg kena tikam.kali ni,padan muka. die yg kena tembak.mati dah pun..

LYAfrina berkata...

NASIB BAIK... X DIAPAKAN BUDAK2 NI KAN...

LYA NK JEMPUT TGK BAJU PRE-LOVED ITEM-->http://almariasya.blogspot.com/

...sWeeT uMi... berkata...

taku rase nye bile tau pasal ni...teringat kat ank2 tetiba...smg Allah jauhkan ank2 dr segala keburukan dan kejahatan...amin

alyyani berkata...

kenapalah dia aim tadika kan? haish..

mummysyafie berkata...

a'aa...akak pun ada persoalan yang sama. kenapa dier aim tadika je

psiko betul orang ni

mamaRIFQY berkata...

ish..takut je bace!!! sian bebudak kecik kan??adoii..sgt takut laaaa