Sabtu, 9 Julai 2011

WISHLIST: A. SAMAD SAID



Nikmat ~ A. Samad Said
Segala yang dihasrat
tapi tak didapat
adalah nikmat
yang paling padat.


Mama nak sangat buku A.Samad Said ni hah..
mintak ngan papa, ade ker dia gi amik gambar jer bagi kat mama
dah ler amik gambar guna henset ajer, x semenggah betul

Dalam buku ni, mengandungi koleksi puisi Datuk A. Samad Said 
dan penerangan serta huraian puisi tersebut.

Ada 1 puisi tu mama memang tertarik giler,
tapi x pasti tajuknya...huhu

Harap2, nnti papa belikan utk mama yea..
beli sendiri?????? Kalau dpat hadiah lagi best
Ada sedaper nak hadiahkan???


Nota kaki:
Bila dah berumur ni semakin x berminat ngan novel, 
suka buat koleksi buku2 macam ni..

*Masih x tercapai nak beli Malaysian Maverick..nak beli jugak nnti

6 ulasan:

puan nina berkata...

ha'a..nina pun dah kurang sikit nak beli novel melayu..hikhik.wah.akak suke puisi ye.nina ni kdg2 tak paham puisi ;)

...sWeeT uMi... berkata...

hope hasrat umi nk beli Malaysian Maverick tu tercapai...umi buku2 ni ubat ngantuk huhuhu...

Papa Mifz berkata...

saya novel2 ni jauh sekali...wife suko la....huhu

dyea irdina berkata...

wahhhhh minat ekkk...dyea ada beli buku Hamka tp sampai ari ni tak abis2 baca..klu novel berdesup je abis baca

mummysyafie berkata...

suka dengan penulisan dier..tapi ntah naper semalam tengok dier ada kat BERSIH..ehmm...

mamaRIFQY berkata...

wahh..eily bagusnyaaa..minat a samad said!!!kagummm..sbb minat sastera2!