Isnin, 11 Julai 2011

OPS BERSIH BERJAYA !!!!

9 Julai 2011...
org lain serata2 tempat, termasuk ler jiran kiri kanan depan belakang
duk kecoh pasal PERHIMPUNAN BERSIH, pasal jammed, pasal x leh nak gi jengjalan
Kami laki bini, melancarkan OPS BERSIH secara aman..
Modus operandi telah dirancang dengan teliti supaya tidak menghampakan

Semalam....akhirnya, setelah beberapa hari intipan dijalankan, kecundang jugak dia
Orang kata 'sepandai2 tupai melompat, akhirnya ke jatuh ke tanah jua'
tapi utk dia lebih sesuai......'sepandai2 ko jahanamkan reta aku, ke sangkar jugak sudahnya'



 Tag mydin pun x sempat buang..haha
boleh ler zoom kalau nak tengok rege.

 Hasil OPS BERSIH kami...berbaloi2..
Dapat yg besar punyerrrrrrr!!!!!!

Minggu lepas menatang ini telah menjahanamkan mesin basuh mama.
hancur lebur wayar jadinya..(tapi sayang x ingat nak amik gambar)
Sakit hati snagat sampai x terpikir pun nak menyenap..
dalam kepala duk pikir strategi nak melenyapkan dia dari alam ini.
selapas papa ganti lain wayar mesin, seb bek ler mesin jalan..kalau x lagi membara.

Tapi dia ada wat hal lagi......Memang dasar makhluk perosak....

Paip air water purifier abis gonjeng kena kerit ..Seb bek x bocor.

Hari seterusnya, dia mengganas lagi, kali ni dia berani masuk rumah plak
membuat onar yg bikin hati kami panas membara2

Abis pecah botol kicap n sos..
Betul2 tunjuk keras kepala, x cukup kat luar, menceroboh rumah plak




sampai dah x tertahan, kami terjah Mydin dan..pada malam tu jugak
Kami ikhtiarkan OPS BERSIH bermula...
dan akhirnya, dia telah tewas...Fuhhhhhh....legaaaaaaaaaaa................



Akhirnya masuk lokap..memang xleh dijamin keluar.
Mandatori, sampai mati.huh
ada tag kuning..Ops BERSIH la katakan..


psstttt: yg x tahan...Dhiya boleh plak kata "wah, jerry comes to my house"..hahaha





Nota kaki:
Tapi nak boleh mampus sekor tikus tu, kami laki bini terjerit2 menahan geli..hahaha.
x sanggup mak tau....

14 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

ni la masalah nyer kalu dok kaw perumahan kn? adoiii dulu umah anies pn kena gak! kena hambat rus xmai lg

btw: psl angpow tu, nnt beri emel add. anies akn beritau cm ne nk beli o tempah

Sape nak angpow?

MRS. K berkata...

buat ape ngan jerry ni?? buang dalam sungai ke? hehe

Diyana berkata...

besarrrnyeeee eily!!meremang bulu roma i.klu rumah diyana,kene pospon dulu la sampai habis beranak...mak tak kasik tngkap2 tikus dan haiwan seangkatannye time2 mcm skang ni..huhu

Citarasa Rinduan berkata...

ya ampun..
besar2nya jerry dalam sangkar tu..

tahniah tau. sbb dah sattlekan masalah ke BERSIH..


hehehe, tajuk mmg buat ayu terkejut!! semput........

dinor's family berkata...

ops bersih...no komen..tp membara...blk dr tahlil mlm sabtu lps, jln jem gila...tkasdas hampir 2jam biasa dr rawang k pj 45mnt je...ngee.. 10.30 dr rwg 12.30 bru smp pj...hu...esknya kul 4.30 pg bgn g krj pg..hu..tramat lah ngantuknye..

MrS. F!zA berkata...

hahahaha..laki bini geli tuh tk tahan..

*sedap gak bila sebut jerry dr sebut tikus.. hahaha geli!

...sWeeT uMi... berkata...

eiii mmg geli tgk binatang ni...mmg abis umah kalu dia ada huhuhu...bagus mama dpt yg besar punye, kasi abis trus...pssttt...pastu mama wat pe???

iduraz berkata...

hukhuk...org kata jangan dimaki cik ct tuh, kalau dimaki lagi dia mengganas..tak taulah tui ker tk

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

aduh memang perosok betul tue...
tak tahan dengan statement Dhiya...
"jerry comes to my house"

Heidi Shafiq berkata...

goreng la.. ape lagi..

Monahiryanti berkata...

eii yekk.. geli laa si jerry nih..

sayangsayangibu berkata...

eeiii...akak geli dgn cik t nih

tp kalau dia buat hal memang gewammm sesangat

tp bila ternampak ada dlm rumah
wajib terjerit2
setakat ni belum ada lagilah dkt rumah
janganlah ada hendaknya
naya...

mamaRIFQY berkata...

sangat geliiiiiiiiiiii!!! Kalau na pon mahu menjerit satu rumah!!

Puanbee2 berkata...

kalau dh tangkap nk buang kat mana pulak tu .. adoi geli sikit tengoknya nasib rumah tinggi2 tk de